fotomodel

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Woensdag 18 november
Vanavond ga ik mijn eerste nachtdienst als Sanitäter doen. Ik ben dan 2e man op de wagen.
Ik heb vorig jaar gewerkt als fotomodel maar er stonden alleen foto,s in met afgeknipt hoofd en zo en alleen de kleding. Nu zat er bij de Nordic Sports een Löfler boekje en daar sta ik dus nu wel in. Zijn best mooie foto,s geworden.
De tv serie waar ik voor gewerkt heb is ook door Oostenrijk gekocht en ze gaan op ORF2 en op ZDF in Duitsland vanaf 26 november om 20.15 uitzenden. Voorlopig 4 afleveringen en ik ben wel nieuwsgierig of ik er in te zien ben. ZDF is geloof ik ook in Nederland te ontvangen.
Ik heb afgelopen maandag mijn complete nieuwe stijl sportkleding van KV+ ontvangen. Het is erg mooi en zeker kwaliteit. Foto,s volgen nog als mijn moeder de badges erop gezet heeft.Dank dank dank aan Peter van Batooh Sports die hier voor gezorgd heeft. Het was heel hard nodig want de afgelopen 2 jaar niet echt kleding bekomen.
I,m happy en hoop dat het me helpt om een goed resultaat te behalen.
Jannick

Woensdag
Vanmorgen begonnen met het een en ander op te ruimen en Jan is aan het kleine appartement begonnen, de gasten daar zijn vertrokken. Al met al was het een aardige bende, ze waren met 3 kinderen. Dus ook aardig wat was. Waar ik later aan begonnen ben.
Alvast gekookt voor tussen de middag want Jannick heeft zijn eerste nachtdienst als Sanitäter. Hij is dus nu de 2e persoon op de wagen en niet meer de 3e.
Jan heeft bericht gekregen dat ook zijn pakket van Asics onderweg is.
Wij hebben vanavond voor ons buurtschap de toerisme vergadering in de Kulmwirt.
Dus het blijft een drukke bedoening.

18 november 2009 12:06 | Door: Joyce Heeej leuk joh, de foto is mooi geworden. Spannend zeg da van die serie, ik zal even kijken of ik t onthou, misschien da k wel ga kijkenm, n duits is een stuk beter geworden dus wieweet versta ik et. :P nog gefeliciteert da je je diploma he ghaalt