Drukke dag

Vanmorgen om 7 wakker maar erg duf nog wat liggen en wat later eruit. Nadat alles klaar was ben ik aan de wandel gegaan. Het was prachtig zonnig weer,
Lekker gesport en dan weer terug gewandeld. Thuis eerst een kop koffie. Dan douchen en omkleden.
De pan tomatensoep kwam goed uit dus Jan een grote bak met een lekker broodje. Dan was het alweer tijd op weg te gaan naar Stainach om Theresa op te halen. Ik was expres wat vroeger weg gegaan en kon ik even naar de Hofer en daarna naar de Landena. Ik had net alles in de auto bij de Landena kwam Theresa er al aan.
Dan naar Liezen doorgereden en haar bij de Orthodontist afgezet. Dan wij doorgereden naar de Möbelix . Ik was vorige week met Jan samen stoelen kijken maar eigenlijk niet echt wat gevonden. Kijk ik vanmorgen de folders door zie ik stoelen naar mijn zin en vooral de prijs naar mijn zin. Maar ik wilde ze wel even bekijken. En ja ik heb stoelen gekocht. We hebben er altijd gelijk 6 nodig. Dan Theresa weer opgehaald en door naar huis.
Het wordt nog even wachten tot we vervoer hebben. Meli heeft nu de auto mee naar Hallein . Ik had Jannick gebeld en eigenlijk zei hij dat zaterdag goed was maar dan bleek dat Meli met Carmen en nog een paar naar een bruidswinkel gaan . Carmen en Heinz trouwen in augustus. Nu denkt Jannick dat ze met hun auto gaan. We wachten maar af.
Thuis heb ik reuze Germknödels gemaakt met een vanillesaus. Die vanillesaus moet ik ook zelf maken want ik had geen pakje meer.
Theresa had vrijdag buikpijn en ze heeft geen tweede les gedaan met taekwondo. Nu kwam ze met tja Oma en ik kon haar helpen want we hebben als voorzorg dat in huis en nu hadden we het nodig. Tja kleine meisjes worden groot.
Jannick kwam Thuis en Theresa naar beneden. Ik ook even gegaan. Jannick neemt woensdag mijn stoelen mee met de vrachtwagen dan komt hij er langs. Voor alles is een oplossing.
Nu avond en tijd voor mezelf.

Vanmorgen vroeg wakker en wat tv kijken en kwart over 7 eruit. Ik heb veel wasgoed dus gelijk de wasmachine aan.
Bij de gordijnen open doen in de keuken zag ik dat Theresa gisteren met haar kunstproject flink gespetterd had op de gordijnen. Dus die moet ik er ook een keer afhalen en kijken of het eruit gaat, Het zit ook echt op alle gordijnen.
Straks weer naar Christine.
Daar was het vandaag harde arbeid daarna nog een koffie gedronken. Jan mij weer opgehaald en hij was naar de apotheek geweest maar er stond niets op de kaarten. Dus hem gevraagd om langs de huisarts te rijden en het staat wel op de kaarten. Dus dan naar de apotheek en uiteraard was er iets niet dus dan moeten we morgen nog een keer. Thuis eerst douchen en omkleden en dan eten koken. Ik heb gado gado gemaakt van fijn gesneden ijsbergsla, gekookte kool ,, gekookte andijvie en tauge. Daarop gebakken tahoe en gekruimelde kroepoek en pindasaus. Daar rijst bij gegeten. Zo veel dat we het morgen nog een keer kunnen eten.
Jannick kwam met zijn kop koffie boven tot hij weg moest om te gaan werken. Ondertussen hebben we gegeten Jannick had al gegeten.
Dan even in Prenten gekeken en alles in orde. Dan verder een rustige middag , wel even de leasing zaken doorgegaan want die loopt in april af. We dubben nog of toch een andere auto of de oude houden . Dus we moeten langs de dealer.
Theresa belde om half zes of Opa haar van de bus wilde halen. Dat heeft Jan gedaan. Ze voelt zich onwel en niet lekker. Ze lag om 6 uur al in bed.
Om half zeven belde Ingrid en gezegd dat ze al in bed was. Nog even met Sabrina gesproken. Morgen komen ze uit de Reha. Daarna even beneden bij Theresa gekeken maar ze sliep al. Meli komt vanavond thuis en gaat dan morgen weer weg. Jannick werkt nog wat langer.