Drukke dag

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen mooi op tijd wakker. Eerst koffie drinken met Ingrid. Om half 10 zijn Jan en ik op weg naar Schladming gegaan waar ik om 10 uur had afgesproken met Elke. Even gebeld dat we bij Julius waren maar ze was nog ergens mee bezig dus ze zei ik stuur mijn man dan laat hij de appartementen zien. Het was inderdaad waar Jannick had gezegd. Het is nu nog volop bouwen en afwerken. Maar voor de vloeren gelegd moeten worden moet het schoongemaakt zijn. De eerste 2 appartements moeten gedaan worden van de 11. Ze zijn prachtig licht met grote ramen en ondanks stad een mooi uitzicht. Ze zijn tussen de 55 en 250 kwadraat groot en 2 over 2 verdiepingen met eigen ingang. Het grootste is helemaal boven. Dat willen we dan vrijdag doen. Donderdagmorgen ben ik bij Christine en die vroeg kan je ook vrijdag dus nog even overleggen. Morgenmiddag wil ik voor mijn bril naar Hallein en dan moet ik een kast kopen in Bisschopshofen voor Ingrid. Om 5 uur heb ik dan bioscoop met Theresa- Zou zo zeggen vol gepland.
Ingrid heeft met de gemeente gebeld of Theresa morgenochtend nog op de kindermorgen bij de brandweer mag komen. Dat was goed dus die is morgen tussen 9 en 12 ook weer zoet. Ingrid had gezegd daar was ze al zo vaak maar Jannick zei het is erg leuk dus heeft ze haar alsnog aangemeld.
Voor Jannick na onze afspraak naar de Allianz voor zijn motorpapieren. Ook geregeld en we bleven nog even hangen bij Nienke. Haar laatste week in haar winkeltje. Ze had nog meer nieuws want volgend jaar verhuisd ze met de familie naar Duitsland. Na 6 jaar Ramsau waar ze niet kunnen aarden. (wat aan Ramsau ligt en de mensen daar) Ze hebben hiervoor in Duitsland in het Sauerland gewoond en gaan nu naar de Eifel.
Ik kreeg Sabrina en Ingrid ging met Theresa naar de bios. Tegen half 5 kreeg Jan Sabrina en ben ik gaan lopen naar de bios en heb ik geruild met Ingrid. Ik vond de leeuwenkoning erg mooi en ook al ken je het verhaal het was bijzonder door de echte dieren. Het duurde tot 7 en dan samen terug gelopen en we hadden de enorme regenbui gemist.
Dat was een dag zonder verveling.