De dag was zo voorbij.

Weer een nacht helemaal niet geslapen. Ik denk toch de stress. Ik ben dus vandaag een vaatdoek en ik heb koppijn. In de morgen geen denderend weer en wat frisjes. Tegen de middag klaarde het op al bleef het behoorlijk bewolkt werd het wel lekker. Ik heb in de morgen gekookt . Dan hebben we tussen de middag de pastinaken met hazelnoten gegeten. Erg lekker vond ik het, We hadden er gekookte aardappeltjes bij en gegrilde kip. Om 2 zijn we op weg naar Liezen gegaan. Eerst wat inkopen bij de Lidl. Dan heeft Jan mij afgezet bij de HNO arts en hij is naar de Arcade gegaan. Ik had een afspraak om half 4 , de gehoortesten ging snel maar daarna heb ik nog minimaal een uur zitten wachten op de arts, Dan was het te laat om nog naar de Eurogast te gaan want ik heb dringend nieuwe koffieglazen nodig. Maar dat komt dan wel weer als we weer in Liezen of in Schladming zijn. Helaas gaat de computer voor Theresa niet door , ik was nog even voorbij de winkel gegaan. De Leistung was te weinig. Ach misschien komt er wel weer wat voorbij.
We zijn terug naar huis gereden en waren half 6 thuis. Snel een kop koffie gemaakt. Ik ga er vroeg in vanavond en probeer toch aan wat slaap te komen , Morgenochtend weer naar Christine.
Op de een of andere manier was de dag zo voorbij.

Op de valreep las ik net het volgende van Randy
Björn vandaag zijn PWS presentatie gegeven. Ging heel goed. Zo goed dat hij een prijs en vermelding heeft gekregen. Begeleider schrijft er over. PWS is van een academisch niveau! Deze heren zijn klaar voor het vervolg onderwijs. #trotsepapaenmama

Goed gedaan Björn, gefeliciteerd.