Ik wil niet opknappen

Oostenrijk, Schladming

Alles op mijn gemak vanmorgen, koffie drinken met Ingrid en Jannick en dan met Jan op weg. Het had vannacht weer flink gesneeuwd maar het was goed begaanbaar.
We zijn eerst naar Ramsau naar de Fürsterhof gereden om mijn bestelde vlees op te halen en gelijk allerlei lekkers meegenomen voor het kerstontbijt. Ik heb oa Wildschweinspeck, Hirschwürst, en ik weet niet wat nog meer.
Het was in Ramsau zo geweldig mooi met al die nieuwe sneeuw en al die dikke proppen op de bomen en struiken. Daarna doorgereden naar Schladming waar ik eerst naar de Eurogast en dan naar de Penny wilde. Dan toch snel een broodje gaan eten bij de Stefflbäck. Ik had mijn tandenborstel en zo meegenomen zodat ik daarna naar de tandarts kon gaan. Tja he is voorlopig gerepareerd maar hij zei dat houdt niet en ik dus in mei een kroon kan laten zetten. Dat is een tegenvaller maar de andere optie is nog duurder. Dan heeft Jan mij naar huis gebracht en is dan weer terug gegaan om te gaan werken. Ik voelde me niet echt goed en had iets verhoging. We hebben vanavond warm gegeten , de restanren van gisteren . Theresa kwam voorbij en wilde ook wn Ingrid kwam en die heeft de rest gegeten. Ik was mijn bed ingegaan met een pijnstiller en had 40 graden koorts. In slaap gevallen een uurtje later wakker geworden en ging het me weer wat beter.Had ik het eerst koud nu drijf ik mijn bed uit. Nu in bed wat tv kijken en morgenochtend dan toch maar naar de huisarts.