(Zon)dag

Vanmorgen al om kwart over 5 wakker en de slaap kwam niet meer. Beetje proberen te dommelen en dan om 7 uur maar wat tv gekeken en daarbij liggen dommelen. Dan ging de telefoon en het was Jannick. Helder was ik noh
g niet en ik verstond iets over een gat bij de Flieder en of we naar een lutie in wilden leggen. Dus ik aan hem gevraagd nog een keer van voren af aan . Het bleef mij duister dan gaat mij een licht op en vraag hem een gat voor Lucie? Is die dan dood? Waar op hij zegt ja ik vraag je niet haar levend te begraven. Is het oudste konijn die al op leeftijd was dood. Hij wil dat we een gat graven bij de Flieder en haar daar begraven. Tja als hij nou gelijk was begonnen met Lucie is dood kunnen jullie haar begraven. dan was het gelijk duidelijk geweest. Meli was gisteravond laat thuis en had haar in het hok gevonden maar het was al nacht v enz.anmorgen moest ze weer vroeg naar haar werk en Jannick is in Spielberg. Dan ben ik maar opgestaan en gaan douchen enz.
Jan is nu ook klaar en aan het ontbijten dan kunnen we de begrafenis gaan regelen. Dan ook maar het hok schoonmaken zodat Olivia de andere weer in het hok kan. Daar gingen Jan en ik aan het werk waar Jannick had gevraagd ging niet dus een andere plek gezocht waar het wel ging. Nadeel het is binnen de hekken van het konijnenrijk. Maar we hebben het goed afgezekerd met stenen zodat er niet gegraven kan worden, Gelijk de takken van de Flieder eraf gehaald die aan de straatkant erg overhingen en die ons zicht op de weg wegnamen als we met de auto achteruit rijden. Het regende flink en het was modderig. Om half 11 waren we klaar. Tijd voor koffie.
Dan middageten gemaakt gekookte aardappeltjes worteltjes met doperwten en een stukje varkensvlees. Meer aardappelen gekookt die zijn voor morgen om te bakken.
In de middag de kleding van Sabrina en Theresa voor de vakantie gepakt. Dan is dat ook klaar. Ik weet nu wat er nog bij moet. Het regende en soms hozen tot een uur of 2 dan bleef het droog en werd het om half 4 zonnig. Meli kwam in de middag thuis kon eerder weggaan , niets te doen.
Ik ben bang dat de zon niet lang blijft want het trekt alweer dicht met donkere wolken. Maar wel even de deur open voor de frisse lucht. Maar ook die gaat weer snel dicht want er steekt ook weer wind op.
Net een lekker toetje gemaakt een bolletje vanilleijs, verse aardbeien en ik had nog slagroom.
Het weekend is weer voorbij, nu aftellen tot onze vakantie begint. Nog 6 nachtjes slapen.