Wedstrijd

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

woensdag 19 december
Malcolm gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb je een mail gezonden moet je maar even lezen.
Jannick heeft gisteren een interview met een journaliste van het AD gehad.Geen idee wanneer het verschijnt.
Behalve dat Jannick in het Steirisch langlaufteam zit is hij ook gevraagd om a.s weekend in Hochfilzen met het Steirisch Biathlon Team te lopen.
Helaas heeft Jannick de Österreichse Meisterschaften.Ook hebben ze gevraagd om in Irdning te komen trainen met het team.
Hij heeft vanaf vandaag geen school meer alleen trainen en wedstrijden.
Vanavond heeft hij Kerstviering en eten in het Heim.
Het is nog steeds erg zonnig.
Ze geven voor de Kerst in heel Oostenrijk sneeuwval op.
Mijn zussie komt, ze komt 3 januari met het vliegtuig. We verheugen ons erop.
Je kan supergoedkoop in de wintermaanden met Transavia vanaf Rotterdam naar Salzburg vliegen. Jorran komt ook, 29 december met de bus.Allemaal gezellig, we hopen ook Quinten te zien die in de kerstvakantie bij Marleen is.
We vallen steeds in de prijzen. Toen we onze kerstboom kochten kregen we een lootje en ik had een mand met inhoud ter waarde van 30 euro bij de Spar.
Jan won in de kerstloterij van de Ennstaler (krant) een dagkaart skiamade van 38 euro en vandaag kreeg ik een waardebon om postzegels te laten maken ter waarde van 20 euro die ik bij de post gewonnen had.Allemaal kleine prijzen maar wie het kleine niet eert is het grote niet ......
Voor mensen die naar Oostenrijk met de auto reizen, winterbanden zijn verplicht in Duitsland ook voor Nederlanders.
Waarschijnlijk geldt het ook voor Oostenrijk vanaf 1 januari 2008.