Diploma uitreiking

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

1 juli 2010 | Door: Jannick

Wat een dag de wekker liep vroeg af want ik moest werken van 5.30 tot 13.30 in Mandling. Het was wederom een schitterende dag zonnig en warm. Later op de dag kwam wel wat bewolking.
Nadat ik thuis was gekomen gelijk door naar de kapper met mijn ma en ik was precies op tijd klaar om weer naar mijn andere werk te vertrekken de biatlon laser cursus. pa ging met me mee. Het was van 16 tot 17.30 , dan heb ik vlug gegeten en me in pak hijsen en weg. De diploma uitreiking begon om 18.30, eerst de speeches en ja dan de uitreiking..
Er was nog een herlijk buffet en drankjes na afloop. Hebben we ons laten smaken.
Ik ben met mijn klas wat gaan drinken in Schladming en mijn pa heeft me opgehaald.
Ik heb bij mijn diploma ook een ondernemersdiploma gekregen en een certificaat dat ik met mijn oefenfirma het kwaliteitsmerk heb verworven.We waren de enige en de kleinste groep die dit voor elkaar hebben gekregen.
Mijn cijferlijst ben ik best tevreden mee.
De beoordeling is in 5 cijfers uitgedrukt, 1 is Sehr gut, 2 Gut, 3 Befriedigend , 4 Genügend 5 Nicht Genügend. Je mag geen enkele 5 hebben.
Jannick’s cijferlijst: Deutsch heeft hij een 4
Betriebliche Kommunication und Ubungsfirma 3
Projectmanagement und Projectarbeit 3
Bewegung und Sport 1
Vooral dat laatste op je eindlijst een 1 voor sport is wel super, ik ga nu naar de Matura met afstudeerrichting sport en management
En dus in een keer geslaagd zonder een her.

Morgen vertrekken we naar Nederland en we moeten zondag gelijk na de wedstrijd weer terug want ik moet maandag alweer werken. Ik heb volgende week dienst van 14 tot 22 uur .

1 juli 2010 21:47 | Door: Annemarieke Prima lijst Yannick! Binnen is binnen, nadat je je diploma hebt vraagt er toch nooit iemand meer om. ;-)

molenaar.ruesink 2017-10-04 20:07:36

3 juli 2010 16:51 | Door: Peter Hoi Yannick, Leuk om je zo af en toe te volgen. Gefeliciteerd met je diploma en heel veel succes op weg naar Sochi. Biatlon is al super mooi om naar te kijken en vooral met een Nederlander erbij. Groet Peter, "SkikeSportief".