Handen vol

Vanmorgen werd Sabrina om half 7 wakker en ze was gisteravond om 19 uur gaan slapen. Haar ook bij ons in bed genomen nog een half uurtje dommelen en dan mocht de tv aan. Theresa en Sabrina liggen dan tegen elkaar aan te kijken. Dan ben ik ontbijt gaan maken voor de dames. Nadat ze gegeten hadden ben ik gaan douchen en aankleden en dan was Jan aan de beurt. In de ochtend hebben ze gespeeld en dvd gekeken dan was het tijd om aan de Pizza te gaan. Nu iedereen klaar met eten. Vanavond nog restantjes vis en kaas en brood. We hebben niks te klagen. Jan heeft ons bed afgehaald en ik heb onder tussen 1 was in de droger en nog eentje in de wasmachine en de grote lakens maar even op het balkon gehangen tot ze in de droger kunnen. Dan ligt er nog een was om te doen.
Het was de hele morgen bewolkt en fris en nu komt er af en toe meer de zon door. Misschien kunnen we dan ook nog een rondje wandelen.
Een poosje met Jula getelefoneerd die een vogeltje heeft gekregen, en ze heeft ook een mooi rapport heeft ze gezegd. Een lieve kletsmajor.
Ik krijg terwijl ik het schrijf haar rapport en een foto van Jula met de vogels Bella en Banaan.
Nog niks van de zieke familie gehoord.
Omdat het erg mooi en zonnig weer was geworden gingen we wandelen. Dus ik moest even naar Jannick belen omdat ik iets voor Sabrina nodig had. Ze leefden dus nog en het gaat Jannick ondertussen goed. Ingrid slaapt en slaapt.
Het was heerlijk om een wandeling te maken en gewoon lekker buiten zijn. Thuis gekomen gingen ze weer spelen. Ze zijn eigenlijk heel braaf. Papa kwam koffie drinken en toen hij weer ging vond Sabrina dat ook weer goed. Dan was het tijd om avondeten en daarna gingen ze douchen. Ik heb een wc krukje die had ik in de douche gezet en Sabrina kon er op zitten zodat ik mijn handen vrij had om haar in te zepen en haar haartjes te wassen. Dan heeft Jan haar aangenomen om te drogen en dan ik Theresas haren gewassen de rest kan ze zelf. Dan heb ik haar gedroogd en dan zelf even onder de douche en klaar. Dan de kinders bedklaar gemaakt en tandjes gepoetst. Ze mochten beide in ons bed naar het zandmannetje kijken dat is tot 7. Dan moest Sabrina naar bed. Ze zat naast Theresa en ik zei kom Sabrina we gaan slapen en toen wees ze op de tv. Maar helaas pindakaas bij Oma moet ze op tijd erin. Ze moest even een paar traantjes laten en Opa kwam ook goedenacht zeggen en toen was het al goed. Theresa heft vakantie dus mag nog een poos tv kijken.