De week doorgezaagd

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker , nog een kwartiertje in bed en dan eruit. Jan heeft nadat ik klaar was mij naar Christine gebracht en daar heb ik aangename uurtjes doorgebracht. Kan je wel eens zo hebben dat het werken gewoon lekker gaat. Nog even koffie gedronken met Christine en dan Jan gebeld dat ik weer opgehaald kon worden. In de tussentijd nog wat opgeruimd en klaar. Ik zat net in de auto toen Ingrid belde , ze gaat met Theresa naar de otho en ik wil graag daarbij zijn maar in ieder geval wat dingen vragen want ik heb zo mijn twijfels.
Ik rij samen met Jan dan hebben we verder de tijd aan ons zelf.
Ik had gisteren al mijn kip gegrild dus snel wat patat erbij en eten want om 13 uur weer op pad naar Liezen .
Onderweg nog even langs de Landena en ook daar is te zien dat mensen bunkeren. Normaal wanden vol met rekken met allerlei pastasaus nu bijna niets maar nog een paar gevonden. Nog wat andere dingen meegenomen . Dan in Liezen de auto in de Arcade geparkeerd want daar in de buurt is de ortho van Theresa. Ik zag bij aankomst de auto al staan op de parking. Ik zag Ingrid niet buiten staan dus aangebeld en ze stond in de gang en deed hyper. Ik mocht gewoon binnenkomen met masker. Theresa was bijna gelijk aan de beurt en ik heb mijn vragen gesteld aan de arts waar Ingrid nog zenuwachtiger van werd. De arts heeft mij uitgebreid antwoord gegeven en ook aan de hand van haar gezicht dingen uitgelegd. Ipv de onderkaak naar voren brengen wil hij de bovenkaak naar achter brengen en liet mij aan de hand van haar gezicht zien waarom. Dat was plausibel. Ik heb gevraagd of we een behandelplan krijgen en ja dat krijgen wij. Hij heeft ook gezzegd dat er de mogelijkheid is dat het niet geheel gaat lukken en dat als ze 18 is en alles is uitgegroeid alsnog geopereerd moet worden. Hij zei ook heel eerlijk dat Theresa het ergste geval is dat hij in zijn loopbaan onder ogen heeft gekregen en dat hij nu hij haar weer gezien heeft en er veel veranderd is in haar mond nogmaals opnieuw alles wil bekijken. Er zijn fotos en afdrukken gemaakt.
Dan ben ik terug naar Jan gegaan die was terug naar de Arcade gegaan. Hij had zijn telefoon niet meegenomen dus ik kon hem niet bellen als ik daar klaar was. Hem gezegd dat ik zeker niet voor 14.15 terug zou zijn dan kon hij nog wat aan de wandel.
Dan nog even naar de Action want ik wilde een Pinata voor Theresa kopen. Zo waar hadden ze er eentje , een grote taart met kaarsjes. Bij deze is ook een maskertje om op te doen zodat je niets kan zien. Theresa vindt dat zo leuk. Wat snoep erbij gekocht en erin gedaan. Niet heel veel want er zijn behalve Theresa en Sabrina geen andere kinderen. Wel komen Opa Heinz en Oma Carmen ook. Papa en Meli gaan een kinderchocoladetaart maken.
Ik was nog niet thuis of Jannick belde kom je vertellen hoe het was. En ik mag ik even mijn broek ophalen en de boodschapapen opbergen. Dat mocht en daarna naar beneden. Hij is ook tevreden met wat de arts gezegd heeft, we moeten er tenslotte op vertrouwen dat hij weet wat hij doet.
Rondom 5 gingen de alarmen , ik zag brandmelderalarm. Zal dus wel meevallen is heel vaak de Reha (stiekum roken) en vals alarm.