ZON dag

Vanmorgen om half 7 wakker na een goede nachtrust. Ik was wakker geworden door een reflux en dacht dat ik stikte. Slapen kon ik niet meer dus maar Netflix gaan kijken en dan tot bijna half 10. Ik kijk nog altijd Greenleaf en het houd mij wel bezig. Dan toch maar opgestaan , mijn bed afgehaald , de wasmachine aan en dan gaan douchen. Een klein ontbijtje gezien de tijd en dan aan een kop Latte . De deur gelijk vanmorgen na het opstaan open gedaan, strak blauwe lucht en zon en het was toen al 10 graden. Het is super stil in huis maar als het goed is veranderd dat en komen morgen tegen de avond Theresa en Sabrina.
Annemarieke wij vonden de Lebkuchenschmarren erg lekker en ik denk dat appelmoes er goed bij past (had ik niet). Grappig dat er weer een oud verslag vrijgegeven waar want ik deel ze in principe niet. Maar ja het is leuk om er mee bezig te zijn ondanks de tijd die er in gaat. Zoals jullie hebben kunnen zien ben ik nu aan 2001 bezig.
Middageten gemaakt vandaag 4 kazenpizza. Samen met jan gegten . Ondertussen toch 2 wassen weg en gedroogd en het bed heeft Jan weer opgemaakt. De rest van de middag fotos fotos fotos tot ze mijn neus uitkwamen. het is zo moeilijk zoeken. Zit nu aan 2002.
De zondag weer voorbij en ik moet nu alles wegbergen want morgen zijn we naar Schwarzach en de kinderen komen ook weer. Ik had gehoopt om klaar te zijn maar helaas pindakaas het was echt te veel werk.

Ben benieuwd. Zal er volgende keer eens naar kijken...