Dagje Graz

Oostenrijk, Graz

Vanmorgen vroeg dag om half 6 ging de wekker . Dat was doorbijten want ik sliep nog . Liduina was al wakker . Dan hebben we ontbeten en dan was het tijd om op weg te gaan. We reden vlotjes door en er was lichte sneeuwval. Theresa in Graz afgezet en wij met Liduina naar de binnenstad. Ik wilde eigenlijk naar het Murpark rijden maar even voorbij het Murpark was er plaats in een parkeergarage dus daar neergezet. We zijn over de brug over de Mur gegaan en dan ben je zo in het centrum. Doorgelopen naar de Grazer Turm en dan naar boven gegaan. Gelijk waar we boven kwamen was een restaurant waar we koffie hebben gedronken. Het uitzicht is geweldig je kan rondom en over heel Graz kijken. Naar beneden zijn we gaan lopen en dan nog even in het centrum rondgekeken. Waren we bij een winkel en daar hing een gothic rokje rood/zwart in xxs ik dacht die kan Theresa vast aan. In de uitverkoop voor 4,99Euro Daarbij zwarte overknees kousen voor 1 Euro.
Ik had 2 Hoodys voor mezelf en een zwart regenhoedje voor een Euro. We zijn terug naar de auto gegaan en nog even naar Seiersberg gereden. Daar wilden we bij de McD eten kopen maar ik kreeg het niet betaald met mijn Nederlandse kaart. Liduina ook niet met haar Nederlandse kaart . Opnieuw geprobeerd en dan cash aangegeven nou dat ging ook niet. Dan maar naar Nordsee gegaan en heerlijke broodjes vis gegeten. Voor Jan 2 broeken bij de Primark gekocht nog even bij de Hema rondgekeken en weer snel op weg om Theresa te halen. Precies op tijd daar aangekomen en dan naar huis. In Liezen heb ik eten in de Eli gehaald en dan naar huis. Daar kwam Jannick gelijk Sabrina brengen want hij ging nachtrodelen met het RK.
Wij hebben gegeten en dan gingen Theresa en Sabrina in de slaapkamer tv kijken. Om 7 uur ging Sabrina naar bed en ze vroeg nog Oma mag ik bij jou slapen. nee lieverd een ander keertje weer dan gaat ze toch braaf naar beneden. Nu kwart over 8 en Theresa ook gezegd dat het tijd is , ze was ook om half 6 op vanmorgen.