Weer een super zonnige en zeer warme dag

Gisteravond weer de volksverhuizing naar slapen en vanmorgen dan weer naar wonen. Jan en ik waren om 8 wakker geworden en ik had Jannick al eerder horen weg gaan- Jan en ik douchen en de kinderen geholpen dan kwam Jannick weer terug. Die had voor ons allen ontbijt gehaald en ging eieren bakken met bonen en spek. Dan met zijn allen aan de tafel super gezellig , Jannick had voor Ingrid haar ontbijt voor de deur gezet.
We besloten om met de kinderen boodschappen te gaan doen. Jan bleef thuis . Ingrid ging buiten rond het huis de heg snijden en het gras ,maaien. We waren eigenlijk richting Liezen gegaan maar bij de oprit B320 besloten we toch om naar Schladming te gaan gezien het verkeer. Eerst naar de Lidl, vandaar naar de Hofer en ik nog snel bij de Penny naar binnen want de andere 2 hadden geen speklapjes. De auto was propvol. Ik had thuis al een was in de machine gedaan en Jan uitgelegd wat hij moest doen om de wasmachine weer aan te zetten dus hij had al een was in de droger en nog een in de machine gedaan. Na het boodschappen op ruimen gelijk de was uit de droger en de volgende erin en weer een was in de machine. Jannick had net afgesproken om met iemand te gaan motorrijden en een hapje op de Loser te gaan eten toen hij door zijn werk gebeld werd. Dus hij is nu gaan werken want hij had Bereitschaft. Hij zei wekenlang niets maar o wee als je iets afspreekt. En ik had net 5 minuten zijn dunnen korte werkbroek in de was zitten. Dus hij is nu in een dikkere werkbroek de deur uit.
Wij met de kinderen nog een kleinigheid gegeten en na tweeen gaan we weer in de tuin spelen of nog iets later want het is zeer heet.
Met de kinderen buiten, Sabrina in het bad in de schaduw en Theresa overal en nergens. Wij onder het zonnescherm tot we allemaal gaar waren. De kinderen hadden naar Ingrid gezwaaid op afstand en gelukkig geen drama. Dan een ijsje eten en nu iedereen hangend voor de tv.
Jannick kwam weer thuis en ging douchen en omkleden. Ik heb vandaag 3 wassen gedaan dus we kunnen weer verzamelen. Met zijn allen de film Alladin gekeken. Wij hadden die film met echte mensen nog niet gezien. Zeer de moeite waard. Ik had Apfelstrüdel voor morgen gebakken en puddingbroodjes voor vandaag gemaakt. Jannick nog het restant van het ontbijt de bonen met spek met restant brood. Ingrid heeft getelefoneerd maar nog steeds geen uitslag. Jannick springt bij het RK bij en wij gaan zo ondanks de hitte toch de kinderen in bed leggen.Ze zijn al bedklaar en tanden gepoetst. Dan kunnen we ook aan onze avond beginnen.
Vandaag is mijn oudste kleinzoon Björn 15 jaar. Dus hieperdepiep hoera.

Bij Karl? Is erg mooi daar om te rijden.