Operatie Jan alweer verplaatst.

Nederland, Rotterdam

De operatie van Jan is uitgesteld naar 18 september. Ze hadden hem niet op de operatielijst gezet. Omdat we anders hen en weer blijven rijden hebben we er voor gekozen om het in dezelfde week als Jannicks operatie te doen. Jan een operatie aan zijn blaas en bij Jannick wordt een implantaat van een stukje oor in zijn trommelvlies gezet. Hij heeft namelijk een gat erin wat niet dicht gaat.(21september)
Dat zou eigenlijk ook al in de zomervakantie plaatsvinden maar toen kreeg hij oorontsteking en moest het worden uitgesteld. Allemaal herkansing in september. De komende weken zijn we dan in onze caravan in Ramsau.
Jannick heeft 26 augustus nog een herkansing om zijn onvoldoende voor Duits weg te werken en daarna begint de normale school weer. Op dit moment gaat hij weer voorzichtig beginnen met trainen. De anderen zijn op trainingskamp. Afgelopen week was hij bij zijn vriendinnetje Katje en haar ouders in Murau.

Op bezoek bij mijn prachtige kleindochter olivia.