Grillen

Vanmorgen wist ik niet of we samen zouden ontbijten. Dus ik was blijven liggen en om kwart over 8 kwam Sabrina. Ik werd niet echt wijzer van haar dus even naar beneden gelopen en ja ze kwamen ontbijten maar zonder Theresa die nog sliep. Het was gisteravond een beetje anders gelopen dan Jannick dacht. Maar gelukkig gebeurde het in Schladming. Een volle wagen waar een wiel van wegtrok en Jannick met zijn vinger langs een scherpe rand ging in de auto waar de wagens op vastgezet worden. Een bloedbad en hij kon zichzelf niet helpen dus de vrachtwagen op de parking tegenover het ziekenhuis gezet. Meli is Theresa gaan ophalen die bij Jannick was. Het kostte Jannick anderhalf uur . Maar hij heeft zijn ronde afgemaakt. Hij steekt alleen nu steeds zijn middelvinger op.
Dus toch ontbiojten en dat was gezellig en daarna wilde Sabrina bij ons blijven, Jannick en Meli gingen boodschappen doen en Theresa was wakker en ging met hen mee.
Jan zit met zijn tablet en Sabrina bij hem ook met haar tablet . Ik heb een poosje op het balkon in de zon maar nu 11 uur en de zon is alweer weg en helemaal dichtgetrokken. De planten lopen eindelijk uit en er komen bloemen. Er steekt een flinke wind op dus de bui zal niet ver meer zijn.
Jannick belde dat ik Sabrina geen eten moest geven want de gril ging aan. Heinz en Carmen kwamen. Heinz was afgelopen week jarig en daarom grillen. Dat was erg gezellig en Sabrina heeft verjaardagsliedjes gezongen voor hem. Er was een taart die ook smaakte. Dan zijn Jan en ik naar boven gegaan want de was zat in de machine en eentje in de droger. Ik had vandaag 3 wassen. 2 kon ik zo uithangen want dat waren dekbedden Mijn bed vandaag verschoond en morgen die van Jan. terwijl we onder de zonwering zaten regende het heel hard. Het zijn buien en koud was het niet. Op Jan na zaten we allemaal in een korte broek en hemdje.
Het was al einde middag dan ben ik wat Disney gaan kijken.
Zo was de zaterdag ook weer voorbij.