Koud nat en donker

Na de zonneschijn van gisteren vandaag koud en zeer nat en het sneeuwt wat hoger. Ik was pas tegen achten wakker en even daarna kwam Ingrid met Sabrina koffie drinken. Ingrid ging snel even wat inkopen doen want er is vandaag korting bij de NKD en ze heeft body´s voor Sabrina nodig en kwam terug met de laatste 5 stuks. Als je 20 % krijgt is dat toch meegenomen. Ik was ondertussen aan het ontbijten en Sabrina is net zo´n opvreter als haar zus. Dan mocht ze bij Jan en kon ik even gaan douchen en aankleden. Ingrid kwam haar weer ophalen en we hadden het rijk weer alleen.
Zo de kachel maar gaan vullen want het is nu al koud in huis.
De hele morgen bezig met de administratie en na dat ik middageten had gemaakt en samen met Jan het ook heb opgegeten weer verder aan de ellende.
Maar na heel veel telefoneren en raad inhalen heb ik Jan zijn Digid weer aan de praat en ook zijn berichtenbox op zijn telefoon werkt . Nu moet ik nog zien dat ik alle berichten die in zijn box staan eruit naar mijn pc krijg (ik geloof 21 stuks) Het kost veel tijd want ik doe niets anders dan codes invoeren en voor elke post moet ik alles opnieuw doen. Nu even de schijt eraan het is bij drieeen en ik heb de kachel aangemaakt zo koud heb ik het. Het wordt buiten niet warmer dan die 5 graad en we zitten met alle lichten aan. Ik was vergeten dat het water vandaag eraf zou gaan dus gelukkig had ik wel genoeg water in het apparaat voor de koffie. Jan heeft altijd een fles water staan dus die kan daar kofiie meemaken. De wc trekken we alleen door als we een noodgeval hebben.
Mijn vader had een jongere zus en daar de zoon van is 2 november vader geworden van een zoon met de naam Fedde.
Patrick Kuijt
Onze kleine superheld is geboren!!!! Op 2 november om precies 15.00 uur zijn Rosalie en ik de belachelijk trotse ouders geworden van Fedde Kuijt! Met Fedde gaat t heel erg goed. Mama heeft heel hard gewerkt en hersteld goed. En papa....tja....🥰🥰🥳🥳😍🙃🤩🤪😳🥰🥰🥰🥰 — dankbaar, met Rosalie Kuijt-Neven.
Ergens in de middag kwam ingrid en kinders voorbij, Theresa ging de verkeersquiz op Squla doen en uiteraard op youtube de video van sint kijken. Allemaal weer weg en toen kwam Marco van de Holland snack express de kroketten en de Hollandse puntjes brengen en de Alpenballen voor Jannick. Ik kreeg het zowaar in de vriezer dus we hadden genoeg restanten gegeten. Dan nog aan de restanten met het avondeten, de kippensoep en de aardbeien Knödel voor Jan en een plak Striezelbrot met boter voor mij. Zo nog een kop koffie en dan heb ik weer genoeg.
Zo nog wat te eten in de vriezer voor Jan zoeken voor morgen want ik vertrek al om half 10 met Ingrid , eerst wat dingen doen dan Theresa uit school halen en dan naar Bruck an der Mur waar Theresa en Sabrina naar de ogenpoli moeten. Dan zijn we wel een dagje onderweg en nu maar hopen dat er morgen niet heel laag sneeuw gevallen is.