Een tetteraar in huis

Vanmorgen wakker van de wekker en Theresa ook gelijk. Oma ontbijt maken haar kleding klaar leggen en haar tasje inpakken met een boterham, mandarijntjes en een yoghurt. Opa ging haar weg brengen.
Het is geen gezellig weer in de nacht 3 graden en op de dag 3 graden, nevelig en hoosbuien . Bij ons verdwijnt de sneeuw langzaam aan. Op het hoogtepunt van de dag haalden we 8 graden. Jan heeft Theresa weer opgehaald en ik ondertussen het eten gemaakt. Dan samen eten. Later kwam Jannick thuis en voor hem ook eten gemaakt. Dan zijn Jan, ik en Theresa naar de sportwinkel gelopen om de skikaart voor Theresa te kopen. Helaas voor niets want dat is iemand van buitenaf dus niet van de winkel en is er 2 x per week maar wel morgenochtend. Dus ik zeg hoe kan een kind dan op de foto maar als je al een keer een kaart had zit je in het systeem. Dus morgen herkansing. Eveneens de sollicitatie van Jan om 11 uur in Schladming. Morgen veel te doen.
Het is nu even rustig Theresa zit in de slaapkamer tv te kijken. Haar mond staat geen moment stil , ik word er soms tureluurs van.