Stil in huis

Vanmorgen om 7 wakker en opgestaan. Tafel gedekt en zie al snel kwam de hongerige meute. Voorlopig weer de laatste keer voor lang dat we samen ontbijten. Misschien nog de dag van vertrek van onze vakantie. Na het ontbijt gingen ze aankleden en Jannick hen weg brengen naar Ingrid.
Erna ik heb de naam gecorrigeerd en ik had geen woordenboek nodig maar wel stom was het. Af en toe zie ik het niet meer zo goed. Dan loop ik de tekst wel door maar zie de fouten niet.
Ik heb afgeruimd en opgeruimd. Dan nog een uurtje op bed een beetje disney plus. Dan toch ook douchen en aankleden en de badkamer gesopt . Het is dan wel een feestdag en een vrije dag maar zo blijf ik op schema. Na 11 dagen de kinderen hier is het eng stil-
Tussen de middag gekookt en met Jan gegeten. Dan het kinderbad buiten geleegd en gedroogd en een deel van de lucht eruit. Eigenlijk moet alles eruit dan kan dat ding naar de zolder want de zomer is voor de kinderen hier voorbij. Langzaam aan de vakantiedingen verzamelen en inpakken. Om 2 werd het steeds donkerder en ik zei nog tegen Jan dat wordt geen klimmen voor Theresa. Dat zou ze om half 5 gaan doen in Aich op de Kletterturm. De bui kwam zeer snel daarna onweer, regen en wind. En de stroom viel uit. Dus kaarsen opgezocht eentje aangestoken . Je weet nooit hoe lang het gaat duren en dan zijn we maar voorbereid. Ik was op dat moment net bij Jannick vragen of hij wat van Ingrid wist want die nam haar telefoon niet aan en Theresa ook niet. Ik was ondertussen gebeld dat het Kletteren verplaatst was naar Pichl in het Pichlmayergut .Dan het besluit genomen om half 4 naar Ingrid te rijden want ze moest dan ook eerder weg. Staan we buiten gaat de telefoon was het Ingrid dus alles doorgegeven en ze ging zeld dus wij weer naar binnen. Ik had haar een smsje gestuurd of ze fotos wilde maken en sturen. Dat heeft ze dus ik kan ze ook hier op zetten
en een filmpje Klettern
Dan ik toch nog een was gedaan en wat relaxen, de stroom ging gelukkig weer vrij snel aan.
Nu verder Code Black kijken.

Dat gaat wel lekker de hoogte in. Petje af hoor.

Liduina 2022-08-15 22:31:10

Ja, nu kan ik het wel zien! Leuk!