Bericht uit Oostenrijk

Oostenrijk, Schladming

Hoi allemaal weer ff een berichtje van mij uit het verre (koude)Oostenrijk.
Ik ben 2 weken geleden in het ziekenhuis geweest ,ik liep van de trap en toen viel ik met mijn neus tegen de deur aan(van glas) en mijn neus was scheef en werd blauw wat doen ze dan? ze bellen een amulance terwijl het ziekenhuis bijna om de hoek is. Naja ik naar het ziekenhuis foto’s gemaakt NIETS GEBROKEN!!!!”Wonderbaarlijk” zeiden ze daar je hebt erg sterke botten. Nou ik weer terug naar het heim om mijn spullen te halen, heim dicht. Ik was toen met Rien, nou ik met Rien door de keukens naar binnen en toen kwamen we keukenpersoneel tegen maar die konden ook niet naar binnen. Tot mijn grote geluk was er nog iemand van het normale personeel en kon ik mijn spullen ophalen.
Daarna hadden we een week trainingsweek op de Dachstein en ik mocht gewoon mee.
Nou de Nederlanders waren in de tussentijd ook gearriveerd en ben ik ze nog tegengekomen op de Dachstein.
Nou hebben we meestal op woensdag sauna+zwemmen heb ik tijdens het zwemmen water in mijn oor gekregen en ben ik ziek geworden. Nu ben ik vorige week naar de dokter geweest en die heeft me medicijnen gegeven en daarmee mag ik niet trainen baluh.
Maar het komt wel weer goed. Ik heb vorige week weer een trainingsweek maar waarschijnlijk niet op de Dachstein.
Op school gaat het opzich goed maar 2 onvoldoendes 1 voor Duits en de andere voor winf(windows office informatika).Omdat alles in het Duits is en ik alles in het Engels heb.
Ik voel me beter dan een week terug want toen had ik net oorontsteking en nu is het al bijna over.
Ik hoop dat dit een goede oplossing is om jullie op de hoogte te houden.
Oja zou ik bijna vergeten ik ben weer oom van Bianca en Peter(spreek uit Petha:P)van Nina.
Ik ben nu al 2x oom ,1x van Björn en 1x van Nina.
Als jullie vragen hebben aan mij kun je die natuurlijk aan me mailen of hier posten.
Nou ik stop maar weer is want ik weet niets meer.
Doei doei.

25 oktober 2005 07:44 | Door: LaLa Why doesn't the first thing suprise me? :-)

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:41:37

Gefeliciteerd Bianca en Petah! (bedenk me net dat één van mijn beste vriendinnen ook Nina heet, haha) Liefs, Laura

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:42:19

25 oktober 2005 21:17 | Door: Randy & Laura Het zit je niet mee he... Maareh... hoe kun je nou zo slecht zijn in informatica met 2 broers die beide werkzaam zijn in de IT :P Zal dat rottige duits wel zijn.... Ik heb trouwens een oplossing voor je Engelse laptop gebeuren hoor. Daar is een hele handige tool voor die in 1 keer heel je windows en office van engels naar duits (of Nederlands etc.) schakeld en weer terug. Gebruiken ik op mijn werk voor het tweetalig onderwijs. Vorige week hebben wij Bjorn z'n nichtje voor het eerst gezien. Wat een schatje is die Nina en zo sterk. Ik kan niet wachten om haar eens te knuffelen. Nou broer van me... doe je best enneh break a leg (matter of speaking, rrrighttt). Ciao broh