Sneeuwt niet meer maar wel koud

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag
Nog steeds koud maar het sneeuwt niet meer. In de almen ligt meer dan een meter sneeuw. De schaapjes zijn nog niet gevonden en waarschijnlijk over de berg richting Breitlahnalm gelopen.
Vanaf morgen wordt het weer warm. Er is extreem veel sneeuw gevallen.
We moesten al vroeg op het Bezirk zijn nog steeds over het feit dat we een jaar geleden aangetekende post niet hebben gekregen. De postbode heeft gezegd dat hij het aan Jan heeft gegeven en Jan weet van niets. Omdat de postbode heeft gezegd dat hij het aan Jan heeft gegeven zijn wij dus nalatig. Later hebben we de postbode opnieuw aangehouden omdat we een pakketpostpapier onder een kast achter de trap hadden gevonden. We hebben een postbus die aan de ingang van het erf staat ook de andere familie heeft een postbus staan. We hebben allemaal de namen er op gezet en nog wordt het gewoon neer gekwakt.
Het leuke eraan de gerechtsdeurwaarder heeft de brieven ook in de gang achtergelaten toen we hem er naar vroegen verdedigde hij zich met ik kon de postbus niet vinden en ik heb het goed tussen de deur geschoven. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De postbus is gewoon aan de ingang op de wettelijk voorgeschreven plaats. Meerdere naast elkaar met de namen erop.
Zo ben je gewoon overgeleverd aan de luimen van de bezorgers.
Daarna snel terug want Jan had een afspraak met zijn nieuwe bazin. De vorige waar ook Jan problemen mee had heeft het bedrijf belazerd en ook de arbeiders. Jan krijgt dus nu wel als het goed is geld voor zijn kilometers en ze is aan het kijken hoe het is met zijn kilometers die hij afgelopen maanden gemaakt heeft. Ook het geld wat hij te weinig heeft gekregen zou hij moeten krijgen.