Heidelbeeren zoeken.

Het kon gisteren nog erger want Ingrid ging even naar de apotheek om de antibiotica op te halen en Sabrina en Theresa waren bij mij. Ze was de deur nog niet uit of Theresa brullen en bleek haar vulling eruit gevallen. Dus gelijk Ingrid gebeld en die nam niet aan dus Jannick gebeld en die bleek net voor de deur aangekomen te zijn. Die heeft gelijk de tandarts gebeld maar daar kon ze niet meer terecht maar morgenochtend om 8 uur. Dus mag Ingrid weer naar Schladming rijden en weer naar de tandarts.
Er zijn van die dagen die je liever overslaat.

Vanmorgen kwam Sabrina om 7 uur en die had het erg naar haar zin bij Opa en Oma in bed met Kika aan. Ik had ook wat boekjes voor haar gepakt - Opa en Oma om de beurt douchen en ontbijten en tegen half 10 kwam Mama weer. Die had Theresa in de Kiga afgezet. Daarna even koffie drinken. Een rustige start van de dag en we mogen hopen dat het zo blijft. Er komen af en toe stukjes blauwe lucht voorbij maar lekker is het niet. Op de Dachstein 20 cm nieuwe sneeuw en minus 2 graden. Maar het is droog. Ik lijd nog steeds aan vermoeidheid misschien komt het door het weer. Geef er maar een beetje aan toe. Tussen de middag makkelijk eten, pitah en giros, salade. Ik heb geloof ik ook nog zaziki. Het is ondertussen toch half 12 al geworden en eigenlijk niet veel gedaan.
Lekker gegeten en ondertussen is het zo donker geworden dat we met de lichten aan zitten, het was vandaag niet heel koud met 18 graden maar door de wind ook niet lekker. Ik snak naar een beetje zon en warmte.
Van Ingrid hoorde ik dat Jannick een 6 meter lang hek met de vuilniswagen eruit gereden heeft tja kan gebeuren. Om met zulke bakbeesten op de soms zeer kleine weggetjes enz te moeten rijden vind ik al een kunst op zich.
Ingrid kwam vragen of ik mee ging om bij Kaindorf Heidelbeeren te gaan zoeken. Dus ja samen met Theresa en Sabrina. Het was in het bos heerlijk maar zeer vochtig en als de zon af en toe door kwam werd het zeer zwoel. We hebben er gevonden en daarna nog een stuk gewandeld . Was eeen goed idee om erop uit te gaan. Maar tzhuis gekomen was het weer donkere wolken en hier iets meer last van de wind.
Theresa heeft leuke dingen op de Kiga gemaakt een paard van een papieren bordje en een koe van haar handje met verf. Er waren ook kinderen die een traktor van een afdruk van hun voet hadden gemaakt -
Zo dadelijk nog even de boeken naar de bieb terug brengen met Jan en Theresa.