Weer een dag achter de rug. (een pijnlijke rug)

Vanmorgen pas om 10 uur wakker. Gisteravond zouden de laatste 3 afleveringen van Sloborn komen maar pas heel laat en het werd nog later en om tot half 3 te gaan kijken zag ik niet zitten. Dus straks kijken of ik ze via de Duitse mediatheek kan bekijken.
Meli kwam koffie drinken en was nogal verstoord. Ze heeft haar twijfels en wel over Ingrid en Sabrina. De laatste keren dat Sabrina kwam had ze steeds iets. Builen op haar hoofd, blauwe plekken, een verbrand handje en nu was ze van de week op het ziekenhuis met een gat in haar hoofd. Ze hebben het geplakt. Ik heb altijd al twijfels gehad maar bewijs het maar. Ik ben ook blij dat Sabrina steeds beter gaat praten en hoop dat we er dan toch een keer met praten achter komen. Ik weet dat Ingrid niet goed op de kinderen let. En dan is een ongelukje zo gebeurd. Van het verbrande handje had Ingrid gezegd dat het van het speelkleed gekomen was. Sabrina loopt vaak tegen de deur bij Ingrid. Maar wat moeten of kunnen we ermee.
Net bedacht wat we gaan eten, ik heb nog Currywurst dan maar wat friet erbij en maar een dagje zonder groente. Ik heb nog wel kerstomaatjes.
Ik voel me weer wat beter kan nog niet echt uit de weg.
Het was super mooi weer en de sneeuw is aan het verdwijnen Hoger nog zat. Er komt morgen weer nieuwe sneeuw aan.