Mooie herfstdag met de herfstbegin.

Vanmorgen normaal wakker en een poosje tv. Dan alle ochtend dingen . Het zag er naar uit dat het een mooie dag zou worden. Alleen huishoudelijke dingen gedaan , heerlijk de deur open. In de zon werd het op het balkon echt heel warm. De wind was heel fris omdat er al sneeuw op de bergen is. Middageten gemaakt en met Jan samen gegeten. Na het middageten ben ik fotos gaan overschrijven van de ene externe naar de andere externe. Nog niet geheel klaar maar het meeste van de fotos staat erop. Ik denk meer dan80.000 fotos. Van 1947 tot heden. En dan mis ik nog heel veel jaren er tussen. Nog een stukje op de pindat bijgewerkt . Meli kwam tomatenketchup lenen. Later belde Jannick of wij toetjes wilden. Hij had een enorme voorraad van zijn werk. Voor Jan heb ik milchchocolade en voor mij rijstpudding. Van de rijstpudding is de laatste partij uitgeleverd. Er was nog over maar het is nu uit de handel genomen. Bijna alle puddingen zijn houtbaar tot ergens midden oktober. Het was ook een rare maat met 330 ml. De pudding van Jan wordt in onze regio niet verkocht wel in Wenen. De kinderen zullen wel weer blij zijn met al die puddingen.
Het koelt zeer snel af dus de kachel weer aangemaakt. Snel behaaglijk. Vannacht weer nachtvorst. Vanmorgen was alles wit van de vorst. Het zou zelfs morgen wat warmer worden. Het was buiten warmer vandaag dan in huis. Ik had vanmorgen de kast veranderd en het nieuwe kattenhuisje erin gezet. Nu heb ik aan elke kant een kattenhuisje. Nu ligt Fiep in de nieuwe , overdag heeft Felicia zowel in de een die we al hadden als in de nieuw gelegen. Het wordt in ieder geval aangenomen.
Nu een aangename avond met wat crackers en kaas. Steeds de app to good to go gekeken. En ja ik heb een broodzak morgenavond. Ik wilde ook een gewone levensmiddelen zak maar terwijl ik de broodzak kocht was de rest ook weg
Even later kwam Jannick heel gezellig buurten en ging pas tegen tienen. We wonen dan in het zelfde huis maar we zien elkaar niet heel veel.

Gezellig plekje voor de kat 🐈‍⬛