Vrijdag

Vanmorgen om 8 uur wakker en een beetje ontbijt tv. Dan de ochtenddingen en klaar voor de sportschool.
Gisteravond was Jannick een poosje boven wat gepraat over koetjes en kalfjes. Dan mijn bed in . Ik werd wakker van de deuren fdie dicht knalde in huis. Het ging flink te keer buiten dus in de woonkamer en keuken de deuren gesloten. Kom ik terug in de slaapkamer knalt daar net het raam dicht dus Jan er ook uit om die te sluiten. Ik ben gelukkig wel weer in slaap gevallen maar dat viel niet mee het was zo heet.
Dan naar de sportschool gewandeld en mijn programma gedaan. Dan weer terug naar huisd en het was alweer heet en dan ook nog vochtig heet. Er is nog wel wat bewolking. Op de terug weg even langs de PSN en ik kon gelijk voor volgende week een afspraak krijgen maar gezegd dat het pas vanaf 10 september weer kan. Dus ik wordt gebeld.
De wasmachine aangezet en dan laat ik de volle fles met wasmiddel uit mijn handen vallen. Tja dop eraf en zeker de helft op de bodem. Het blijft wat glad na het opruimen.
Veel opruimen en de laatste dingen inpakken. Jan een rondje fietsen.
In de avond weer onweer regen en zware windstoten , begrepen met orkaankracht.
Morgen is het zo ver dan gaan we. Jannick zorgt voor de katten. Ik hoop dat Fiep overleeft tot we terug komen. Het gaat hem niet heel goed. Zeer mager geworden en met het warme weer at hij slecht. Jannick weet het dus zou extra opletten.