De heetste dag

Vanmorgen om half 8 wakker en een beetje ontbijt tv en dan hup eruit. Ik had de deuren al open gedaan dus heerlijk fris in huis. De katten lagen al voor Pampus op het balkon. Op hun favorite plekjes en dat is dus in mijn plantenbakken.
Ik ben nieuwsgierig wanneer we onze auto terug krijgen. Hij stond gisternamiddag al in de spuiterij zonder de deuren. Ontbijtje en een koffie gemaakt en de wasmachine gevuld en aangezet. Dat ruimt weer op. Door het dragen van al die korte broeken en shirtjes vult het niet zo snel. Moet je niet zoals ik gisteren tot 2x toe vieze vlekken erop maken. Geen idee wat het was maar bij beide hetzelfde , vlekkenspray erop en hopen dat het eruit gaat. Dan zie ik dat mijn stoelkussen die ik eergisteren met heel veel moeite heb schoongemaakt vies is. Een van de katten moest uitgerekend erop kotsen. Dus ik had weer iets te doen . Zo nu eerst de zonwering uit doen voor de zon op het balkon verder valt. Tussen de middag met Theresa getelefoneerd. Helaas gaat het kamperen neit door want Matthias is op vakantie en Leni ook. Ik heb haar gezegd dat we ook in augustus kunnen kijken , misschien zijn er dan meer die kunnen . Ik denk dat Matthias wel moet kunnen want anders vindt Theresa het niet leuk.
Alles rustig aan gedaan, middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan zijn we op het balkon gaan zitten daar was het goed uit te houden. Dan zijn we om half 3 aan de wandel gegaan en op de terugweg inkopen meegenomen in de Mez. We moesten wel op draf naar huis want we hadden ijs meegenomen. Dan thuis een ijs gemaakt voor Jan en mij. Dat was lekker bij dit weer. Op de heenweg zagen we onze auto zonder deuren en op de terugweg waren ze deuren erin aan het zetten. Om half 5 nog niets gehoord dus is Jan naar de garage gegaan en hij kan om 18 uur halen. Anders had ik een probleem morgen gehad. Morgen moet ik weer naar Christine. Zonder auto gaat dat niet. Vandaag de warmte ook weer overleeft.

Ook hier 36 o Celcius, en windstil, gordijnen en ramen overdag dicht gehouden en dieren binnen, in huis was het nog uit te houden met 25 o Celcius. Fijn dat jullie de auto nu weer terug hebben