Koude nacht, zonnige dag.

Vanmorgen kwam Ingrid zeggen en vragen, Theresa had weer een hele dikke hals dus niet naar school en of ze bij ons kon blijven want Ingrid moest naar Liezen. Theresa kwam bij ons in bed en Oma is weer in slaap gevallen. Oma is niet fit en sliep zoz 10 uur . Opa was met Theresa al lang opgestaan. Theresa ging met haar sinterklaasspullen spelen. Verkleden en op de pc de aflevering van het sinterklaasjournaal kijken die gisteren was uitgezonden. Daarna ook de spelletjes spelen die op het sinterklaasjournaal staan. Ze heeft zich de hele morgen bezig gehouden. Ingrid was om half 11 weerr thuis met Sabrina en die ging helemaal blij met de 2 vingerpopjes spelen van sinterklaas en zwarte piet. En natuurlijk haar 2 boekjes. Ze weet precies wie sinterklaas is of wie zwarte piet is. Ingrid aan de koffie. Theresa wilde bij ons blijven eten ook goed. Ze at ook nog eens heel erg goed en het was niets bijzonders sperciboontjes, gekookte aardappeltjes en gebakken varkensvlees met jus. Daarom had ze ook snoepjes verdiend en dan krijgt ze 4 tumtummetjes (tja we moeten er lang mee doen). Om 2 uur kwam Mama haar halen . ze moest gaan aankleden want ze gaan naar de kinderarts. Ik verwacht eigenlijk dat ze Sabrina dan nog komt brengen.
Jan was ook weer iets aangekomen we zijn nu aan de 63.4 Kg. Ik ben al blij dat hij niet afvalt.
Ondertussen is de zon al weer achter de berg en is het donker. Je ziet de temperatuur naar beneden gaan. Omdat het ´s nachts vriest is het overdag super zonnig. Het is ook geen vroege morgen vorst want gisteravond moesten we om half 10 al krabben. De winter lijkt langzaam aan toch eraan te gaan komen. Ik mag de rustige en langzame overgang die we dit jaar hebben.
Inderdaad kwam Sabrina en die had het naar de zin tot ze een heftige en lange aanval kreeg. Gelukkig kwam Mama ook snel daarna. De kinderarts weet niet wat Theresa heeft , het is niet echt een virus , er zijn wel wat dingen verhoogd en hij zei dat dit momenteel rond gaat. Dus ze gaat morgen gewoon weer naar de Kindergarten en ze moeten daar voor lief nemen dat ze soms verdikkingen in de hals heeft.
Dus de rust is nu hier weergekeerd.