Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh rookworsten

Oostenrijk, Liezen

Samstag 4.Jänner
Vandaag weer wat grauw en het blijft rondom 2 graden. Met Jan naar Liezen gegaan. Een verduisterings rollo besteld want het gaat straks toch weer vroeg licht worden.
Nog wat inkoopjes bij de Lidl , Spar en de Penny en een broodje eten bij de Spar.
Onderweg naar huis regende het wat maar bij ons was het droog.
Op de pc vond ik een berichtje van Annemarieke dat ze bij haar huisje 2 rookworsten op het bankje had gelegd. We zijn ze gaan ophalen (dus we hebben ze gevonden) en Annemarieke heerlijk en bedankt. Hoop dat jullie goed weer thuis zijn aangekomen.
Gelukkig zijn hier ook de gasten weer weg , ze waren zo lawaaierig vooral de kinderen , dat denderde door het huis. Voeten vegen hadden ze ook nog nooit van gehoord of rekening te houden dat er ook andere mensen wonen. Overdag waren ze de hele dag skien had je geen hinder.
Ondertussen is het 17 uur en het is nu 8 graden. Gek wordt je van die Föhn.

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO we hebben vakantie geboekt voor september, 2 weekjes Terme catez in Slovenie in een luxe 7 persoons stacaravan. Het is net een zwangerschap over 9 maanden is het zo ver.