Vandaag ook weer overleeft.

Vanmorgen om kwart voor 9 wakker en goed geslapen met alleen een laken. Want ook hier was het nu toch ook een warme nacht. Ik had gisteravond mijn gewassen dekbed buiten gehangen en die was vanmorgen droog. Dat is iets wat hier zelden kan.
Ik was gaan douchen en aankleden, ontbijtje gemaakt en een kop koffie. De katten uiteraard als eerst eten gehad. De deuren open en de zonwering naar beneden op het balkon. Jan is ondertussen ook opgestaan. Geen plannen voor vandaag.
Middageten gemaakt en met Jan op het balkon onder de zonwering gegeten.
Het was minder warm dan gisteren maar veel klammer en benauwder. In de middag kwamen er steeds meer donkere wolken en na drieen kregen we een onweersbui die snel voorbij was, Het klaarde weer op en de zon kwam weer. Nu plak ik pas echt bah.
Dan later weer helemaal donker en weer onweersbuien en die bleven een beetje hangen .
eregns na half 8 ging de deurbel. Ik naar beneden waren het Mark en nog een vriend waarvan ik de naam niet kan herinneren. Ze belden Jannick en die nam niet aan en Meli was er ook nog niet. Ik zei hen dat Jannick naar Ingrid was en dan belde Jannick dat hij in 5 minuten daar zou zijn. De nieuwe begeleider van Sabrina is een stuk jonger rond de 35 schat Jannick en heeft zelf 2 kinderen in de leeftijd van Theresa en Sabrina. Volgens Jannick waarschijnlijk een grotere verbetering voor Sabrina. Sabrina mag haar ook , wat wel belangrijk is. Mark kwam zijn diepvries ophalen dus ik zeg hem had je ook aan mij kunnen vragen , ik heb het als bestelling aangenomen en weet waar het ligt en ook wat het kost.
Nog even aan Jannick gevraagd of hij Prenten kent en ja hij weet daar de weg. (het is ogeveer van ons naar daar nog geen 9 km.) Ik heb zaterdagmiddag daar een sollicitatie. Ik had het zien hangen en thuis gelijk per mail gereageerd.Dus ook gelijk een mail van de mensen gekregen en dus ook gelijk een afspraak. Ik heb nu alleen een paar uurtjes Christine.

Succes Nicolette!

Annemarieke 2022-07-22 10:18:34

Succes met je sollicitatie.

Liduina 2022-07-22 10:33:55

Op jou leeftijd ga je toch geen baan meer zoeken je moet lekker met pensioen blijven