Hiephiephoera Theresa 6 jaar

Vanmorgen om half 8 kwam Ingrid de babyfoon brengen. Ik ben gaan douchen zodat als Sabrina wakker werd ik klaar zou zijn. Om kwart over 8 was Sabrina wakker en schonk me een gulle lach toen ik haar uit bed haalde. Aangekleed en ontbijten met haar. Dan mocht ze mee naar boven. Eerst probeerde ze alle aandacht te krijgen maar nadat ik haar genegeerd had ging ze zelf spelen. Ik heb een dier op wieltjes aan een stok en vandaag lukte het haar om de stok vast te houden en het diertje te laten rijden op de grond, ze had dolle pret. Ik heb nu een hekje naar de keuken dan kan alles open blijven en de katten en de bak zijn veilig. Ik doe de rest van de deuren dicht en ze vindt het haar domein in de gang. Haar boekjes in het rek, een spiegel waar ze voor kan zitten en ze sleept het andere speelgoed ook er naar toe. Ik moet alleen opletten als ik niets zie bewegen en niets hoor is ze de cd´s uit de kast aan het halen maar na enige keren nee doet ze het niet meer. Ze wees op de auto en dan wil ze erin zitten dan moet ik heel erg oppassen want bij een aanval hangt ze naar een kant en kiept de auto om. Zit ze in de auto wijst ze op de tv en wil ze tiktak kijken. Dat mocht ze een kwartiertje en dan haar lievelings cd opgezet . Er is een liedje en dan komt steeds nee nee nee en als laatste ja dan zit ze al van te voren nee te schudden. Dan moet ik met mijn handen op mijn rug vragen zit hij achter mijn armen of been of wat er zo voorbij komt en achter de rug is altijd ja. Ze weet je aardig bezig te houden en ik voel wel altijd mijn rug want je moet haar veel tillen en ze geeft niet mee. Mama kwam en ze werd vervelend. Beneden de ballonnen opgeblazen en Ingrid ophangen en de andere dingen . Cadeautjes neergezet voor vanmiddag.
Na het middageten gingen ok wij weer naar beneden en zingen voor haar en de taart aangesneden. Koffie met taart gaat altijd.
Na het cadeautjes uitpakken wer naar boven en ze is door Papa en Mama enorm verwend. Ze heeft een hele grote playmobil boerderij/paardenhof gekregen met heel veel kleine dingen erbij. Verder wat ze zo graag wilde een dagboek. Voorlopig gaat het haar nog om het feit dat er een slot op zit en sleutels erbij heeft. Hel veel kleding gekregen daar kan ze weer een jaartje op vooruit. Van ons zou ze niets meer krijgen maar ze kreeg toch jeu de boules voor buiten. Speciaal voor Jannick die me ooit bijna dood gooide met zo´n bal , compleet knock out was ik toen.
Morgen kan ze op haar partijtje met de kinderen buiten spelen et de jeu de boules en onze crocketset, verder uiteraard in haar speelhuis en de andere buiten speeldingen.Ingrid vroeg al kan je helpen.
Jannick kwam onverwacht toch vroeg thuis dus die heeft het gras gemaaid anders gaat crocket zo slecht. Even koffie gedronken met hem. Nu avond en de rust is weer gekeerd.

Gefeliciteerd met Theresa.

Liduina 2018-09-20 18:31:50

Gefeliciteerd allemaal met Theresa. 🎂

Anja 2018-09-20 19:53:03

Nicolette en Jan ook jullie natuurlijk gefeliciteerd met Theresa had wel via face book felicitaties gedaan naar Ingrid toe maar is natuurlijk ook voor jullie

Els molenaar 2018-09-20 22:40:09

Lieve Theresa, van harte gefeliciteerd met je zesde verjaardag, we hopen dat je er een hele gezellige dag hebt gehad,en wat ben je er verwend met die prachtige taart en zulke mooie cadeaus