half 7 en brandalarm

Montag 26.Jänner
Dit is niet leuk wakker worden de alarmen gaan en er schijnt brand te zijn bij een bedrijf. Het is half 7 en ik sta maar op en ga naar beneden om de babyfoon te halen kom intussen Jannick tegen die uitrukt, ik zeg hem nog dat hij voorzichtig moet zijn en weet dat ik niet terug naar bed ga want dan doe ik toch geen oog meer dicht. Ik wacht maar op nieuws.
Om 9 uur kreeg ik een berichtje dat Jannick onderweg was naar zijn werk, de brand was inderdaad bij Schachnerhaus wat ik al dacht. Niet iedereen hoeft tot het einde te blijven want er waren nogal wat brandweren er bij. Jannick heeft het momenteel druk op zijn werk.
De hele dag door af en toe wat sneeuw maar niet de moeite waard.
Vandaag een recept voor wortel/kokossoep geprobeerd. Dat was inderdaad erg lekker ook Theresa heeft een hele kom gegeten uiteraard met Backerbsen.
Theresa had ik voor haar middagslaapje in bed gelegd maar ik hoorde dat ze erg veel plezier had. Dus maar eens gaan kijken en ja hoor helemaal bloot had ze alles uit getrokken en ze had een kussen open gemaakt en witte pluizen eruit geplukt. Dus haar maar weer aangekleed , de rotzooi opgeruimd en dan maar weer mee naar boven. Maar ze was niet uit haar bed geklommen.
Tegen de avond haar nog in bad gedaan en dan zit ik op de wc , ineens gooit ze haar emmertje water dus ik was nat en de badkamer ook. Papa kwam haar halen en om kwart over 8 kwam Ingrid ook thuis. Gingen ze allen weer naar beneden.