Oh zo heerlijk dit weer

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker en Jan wakker gemaakt. Ik voelde het al het was weer zo´n ochtend. Hevige diarree en weer in bed gekropen .Fiep kwam bij mij liggen en tot kwart over 9 blijven liggen . Dan was het weer over en kon ik ontbijten. Dat deed ik op het balkon want het was al warm in de zon. Ik ben weer helemaal blij met mijn hoekje.
.Jan had vanmorgen Theresa weg gebracht en hij zei dat ze uit school gelijk naar huis ging. Dan zal Sabrina ook wel opgehaald worden door Ingrid. Ik krijg vanmiddag weer een infuus. En ik heb het gevoel dat het me in ieder geval fitter maakt.
Middageten gemaakt , restantendag volkorenzaadjesbrood gebakken, daarop restanten wijnkaas en Enstaler brie en een kop Minestronesoep erbij. Snel klaar en het was lekker. Heerlijk buiten gegeten in de zon. Gisteren zaten we tegen de 30 vandaag bereikte het de 30 graden. Jan ging zijn zomerbanden erom heen doen en ik op mijn gemak naar de huisarts in de zon. Het kostte me toch weer ruim 1 1/2 uur zitten maar nu ermee klaar. Het was na vieren voordat ik thuis was dus de dag was voorbij en ik heb niet veel meer gedaan. De afgelopen 2 dagen nemen ze ons niet meer af. Ik kwam gelijk met Jannick thuis die ook vandaag hier in Gröbming palletten geregeld voor het hoogbed wat Meli in de tuin wil maken. Ja het tuinwerk gaat wel door.