Nog steeds niet beter

Gisteravond nog even langs Jannick geweest. Die had traytjes met pinacolada zonder alcohol (worden alleen in Abu Dabu verkocht) Ik kon er ook van meenemen en hij heeft nog meer op zijn werk. We kunnen ze bewaren tot 2024 en ze zijn uitgesorteerd omdat er spetters opzitten. Dus ik heb ze koud gezet om te proberen.

Ik ben opgestaan en alle dingen gedaan. Dan met Jan naar Christine en daar stond Thomas voor de deur te zwaaien we hebben corona. Dus weer naar huis wat geen straf was want ik voel me al dagen niet lekker. Ik heb niet veel gedaan wel een rondje gewandeld in de middag want het weer was zo mooi. Ik kwam moe en voldaan weer thuis en was uitgeput. Steeds diarree is uitputtend. Eind van de middag werd Sabrina gebracht door Ingrid. Jannick was al thuis en was bij mij. Dus hij ging naar beneden. Soms snappen we allen Ingrid niet want dan brengt ze een pakket met schuimrollen van de Maxlaun mee voor ons allen en er zat nog iets bij een klein zakje en daar zat wat in wat Jannick graag eet. Ze heeft nu op papier bevestigd dat ze haar deel van het huis aan Meli wil overschrijven. We hopen dat het wat uithaald want het is voor Jannick te laat om de rechtzaak af te houden. Het enige wat het nog tegenhouden kan is het feit dat het naar voren verplaatst is en dat Jannicks advocaat niet kan. Dus we hopen dat het doorgeschoven wordt naar december dan heeft Jannick meer tijd om dingen op een rij te krijgen.
Dan moesten Jan en ik ons pakketje van to good to go ophalen bij de Spar en zijn we doorgereden om Theresa bij de Taekwondo op te halen. Theresa mag voor de kerst aantreden voor het examen voor de groene band. Dan hebben we bij ons nog wat gegeten. Ik had kaassouflees en brood.
Afgesproken om morgen te ontbijten met zijn allen.
Meli is vanavond met Hienz en Carmen en nog meer collegaas naar Salzburg waar in het Festspielhaus Abba werd gespeeld door het Philharmonies orkest , Thank you for the music.
Wij bij de snorrende kachel met een crackertje.