Koningsdag

Vanmorgen uitgeslapen en pas om half 10 wakker. Opgestaan op mijn gemak en dan douchen en aankleden. Een ontbijtje en een koffie en klaar was ik.
Wachten op Jan want we moesten onze in leven zijn papier bij de gemeente laten tekenen. Ik had ook de aanvraag met alle papieren erbij voor de gemeente senioren Urlaub meegenomen. Dus dat heeft ze ook gelijk in orde gemaakt en nu afwachten of we er bij zijn. In alle jaren dat we er recht op hadden heb ik het maar 1x eerder aangevraagd en toen kregen we het niet. Nu herkansing of we er nu bij kunnen zijn. Een week vakantie op kosten van de gemeente omdat we onder de grens zitten die ze stellen. Het is einde juni en ergens in het zuiden.
Op de terug wandeling leed ik ergens over uit en ging pontificaal in snoekduik languit. Een knie kapot en wat schaafwondjes aan mijn handen.
Gisteravond had Marjanne mij over whatsapp gebeld en mijn telefoon zat in mijn zak maar niet overgegaan. Dan krijg ik veel later een berichtje dat ze het gedaan heeft. We hebben de afgelopen weken steeds dat in de middag het internet er helemaal uit gaat. We moeten alles restarten dan komt het terug en bijna altijd rond hetzelfde tijdstip. Verder ook gewoon slecht internet .Ze zullen wel weer eens aan het werk eraan zijn. Ze zijn bezig met glasvezel te trekken .
Nu 12 uur en ik moet bedenken wat we gaan eten.
Verder ga ik vanmiddag het bed bezichtigen dat we voor Sabrina willen. Verder niets op het programma staan.
Ik ben nieuwsgierig hoe het Jannick vandaag verging op zijn tour. Voor hem toch ook weer een stap in een andere richting. Hij werkt dus nu deels voor de vader en deels voor de zoon. Hij doet het beide graag. Ze hebben altijd mensen in het Lager nodig dus Jannick kan niet altijd gemist worden. Maar genoeg vrachtrijders heeft de zoon ook niet. Overal personeelsgebrek en zo veel die hun hand ophouden en dan tegen buitenlanders zijn die wel willen werken.
Nu even tijd voor mezelf en even liggen. Ik heb behoorlijk last van mijn knie.
Ik heb het bed bezichtigd en overeen gekomen dat ik het over 4 weken ophaal. Ik mag met Sabrina nog voorbij komen zodat ze het zelf ook kan zien-
Ze wonen in een van de nieuwe appartement gebouwen aan het Kurpark. Wat een mooie flats zijn dat. licht ruim echt heel mooi.
Jannick kwam thuis en een goede werkdag gehad helaas heeft hij een pallet laten vallen. Mag de pret niet drukken.
Hij had ook Ingrid gesproken die weer terug is met Sabrina van de Reha. Sabrina gaat definitief naar de Volksschule. Ze hebben zo veel aanmeldingen dat ze met 3 klassen starten dus een relatief kleine groep waar Sabrina dan in komt. Ze krijgt 6 uur extra begeleiding. Na een half jaar evaluatie gaat het helemaal niet kan ze alsnog naar de Sonderschule. Dan na een jaar opnieuw waarbij ze eventueel de eerste klas overdoen of liever gewoon naar de tweede en dan die eventueel overdoen. Ik ben blij voor Sabrina.
Voor de rest heel veel naar Koningsdag op BVN gekeken. Wat een heerlijk weer en wat geweldig in Rotterdam. We mogen hopen dat wij maandag ook mooi weer hebben.