Zeer rustige zaterdag

Ik werd wakker van Jannick die de babyfoon aanschakelde. Ergens denk rondom half 6 .Hij ging Meli naar haar werk brengen , het nadeel als je een auto hebt weg gedaan. Jannick was met de kinderen voor de verjaardag van Alex (zoon van Carmen) uitgenodigd om te komen grillen. Een beetje ver met 2 kinderen op de fiets. Dan later werd ik opnieuw wakker stond hij met de kinderen boven om te ontbijten. Het was half 8 dus opgetsaan en tafel dekken. Altijd gezellig het ontbijt. Dan nog uitgebreid koffie drinken en Jan had op de zolder de mooie poppenwagen opgezocht voor Sabrina. Die glunderde toen ze hem zag. Helemaal blij toen Papa het in elkaar zette. Toen zei ze ik heb nog niet een baby dus Jan nogmaals de zolder op want in het ledikantje lagen nog babypoppen. Ze loopt er achter met 2 handjes aan de duwstang. Dus een goed stimulans. Dan had ze een stof kikker opgezocht en die moest bij de beide babys want dat was hun knuffel. Een babyflesje had ik ook nog maar die met de melk erin kon ik niet zo snel vinden. Maar blij is ze ermee.
Om Half 11 vertrok Jannick met de kinderen naar Singsdorf voor het grillen. Dus een rustige dag . Het is zwaar bewolkt maar droog. Heeft vannacht wel heel erg hard geregend. Met de deur open is net nu lekker in huis. Dan ben ik ook nog even gaan douchen en aankleden.
Zo bedenken wat Jan en ik gaan eten maar ik dacht aan een broodje hamburger. Ik heb nog hamburgers en salade en hamburgerbroodjes. Daar kan ik vast wel iets lekkers van maken.
Verder een rustige middag en er kwam zelfs wat zon door. Het schijnt komende week erg warm te worden. We wachten maar af.