Aangekomen bij de laatste dagen

Nederland, Leiden

Montag 28.Dezember
Eindelijk een mooie dag na de afgelopen dagen met veel wind en gisteren een toppunt met wind. Goed geslapen en om half 8 wakker omdat de kat van Ruud die nu hier is bij me wilde om geaaid te worden. Hij maakte zich helemaal lang , knort en rolt over het hele bed heen . Toen kwam Erna voorbij en weg was hij achter haar aan want haar ziet hij nu wel als baasje . Hij leeft nu alleen op de bovenste 2 verdiepingen want van de hond beneden moet hij nog niets hebben. Zijn bak en eten staan ook boven en hij eet goed en we denken dat hij het wel naar zijn zin heeft. Wel zielig Ruud had hem afgelopen januari in het asiel gehaald daar zat hij al 3 maanden want zijn bazin was gestorven. Hij was toen 9 jaar en nu bijna een jaar later is opnieuw zijn baasje gestorven.
In begin zocht hij maar ook dat gaat beter.
Met Erna samen het Leids Dagblad gaan halen en dat viel niet mee, 1e winkel uitverkocht, supermarkt uitverkocht uiteindelijk bij de AH 3 stuks maar te weinig. We keken of de advertentie er in stond en ja dat stond erin maar toen ik het zag staan werd het ineens heel moeilijk voor me.
Na het middageten met Erna weer naar Ruud en daar kwamen nog meer mensen naar toe. Het bleef moeilijk vandaag voor me.
Met Erna daarna naar het tuincentrum want ze wilde wat spullen in de uitverkoop kopen. Ondanks dat er al veel weg was was het voor mij nog zo enorm veel te zien en prachtige kerstdingen. Ik heb nu wel een hee klein kerstboompje met verlichting voor het poppenhuis Theresa. En ik heb een rode ster gevonden voor op de kerstboom. Daar ben ik helemaal blij mee. Ik heb van Erna van alles en nog wat gekregen, van Els truien dus ik moet nog wel zien dat het allemaal in de koffer past.

Geloof het of niet maar iemand heeft kans gezien om geld uit mijn portemonnee te nemen in het rouwappartement.
Jannick had mij geld meegegeven dus ik wist precies wat er in zat want ik ben de deur nog niet uitgeweest om iets te kopen of wat dan ook. Ze dacht slim te zijn door niet het grootste geld weg te nemen maar ik zag het gelijk nadat we het rouwappartement verlaten hadden en ik met Erna iets ging kopen bij het tuincentrum.
Ik weet ook wie maar bewijs het maar. Niet iemand van de familie .