Peuterpuberteit

Joehoe weer een prachtige zonnige en warme dag. Jannick kwam Theresa brengen en we waren nog in bed. Dus Theresa kwam er lekker bij liggen. Een beetje keutelen, ze is lief en kroelt met ons. Dan toch tijd om aan te kleden. Oma douchen dan opa douchen aankleden en ik Theresa aankleden. Ze is momenteel niet de makkelijkste , ze is vol in de peuterpuberteit aangeland. Driftbuien en alles is nee. Maar we zijn de morgen doorgekomen. Angela ik wilde Theresa op de foto zetten met het rokje aan maar echt meewerken deed ze niet. Jan zijn nieuwe speeltje is aangekomen met de post, een cirkelzaag.
Theresa eten gegeven en haar in bed gelegd kon Oma even bijkomen. Ze sliep 3 uur. Ze werd wakker en ging vol los met een driftbui. Ik heb haar maar in de gang gezet. Het houdt vanzelf op. Jan ging werken en ik met Theresa een stukje lopen. Zij op haar driewieler. Dat was best afzien maar we zijn ook weer terug gekomen. Ik was ook gelijk even naar het postkantoor en heb de post nazenden maar verlengd. Dan maar weer wat gegeten en doorgehouden tot Jannick haar kwam ophalen. Dan vraagt hij aan haar kom ga je mee? Dan kruipt ze tegen mij aan en zegt NEE. Bij ons vraagt ze naar Papa,bij Papa naar Mama en zo is het nooit goed. Een kleine pestkop.
Jan heeft alvast 4 dozen groenafval meegenomen. (je mag alleen in huishoud hoeveelheden brengen maar hoeveel is dat?). Morgen gaat hij papier en karton wegbrengen en neemt dan ook weer groenafval mee. We hebben zeker nog een garagevol als we alles wat weg moet daar in doen. Ipv dat het minder wordt komt er o, gordijnen en stoelen bijkopen. Maar de eerste fotos durf ik nu wel te laten zien.p de een of andere wijze alleen maar bij. Jan heeft vandaag de randjes afgewerkt van de achterwand van de keuken. Het begint al op een keuken/eetkamer te lijken. Er moeten nog wat kleine dingen gedaan worden zoals de handgrepen. De kattenkast op het balkon komt goed aan bij de katten. Ze liggen erin te slapen, ze gaan op de bak maar er blijft een probleem. Hoe krijgen we een kattenluik in de deur. Het gaat niet om dat er op de oude deur een soort dubbelglas ertegen aan gezet is met frame. Dat metaal dat durft hij niet aan. We laten nu steeds de deur open maar dat is geen succes als het koud wordt.
Zag net op tv dat er een grote woonhuisbrand was in Gröbming. Vandaar de alarmen maar geen idee waar dat was.

Annemariek Het begint er inderdaad al goed uit te zien. Leuk hoor! en de kattenkast is ook leuk.