Van alles en nog wat dag

Ik werd van de wekker wakker en heb hem uitgezet . Dan heb ik mij omgedraaid en werd om 10 uur wakker. Ik heb wel het gevoel dat ik een deel van mijn vermoeidheid eruit geslapen heb. Dan alle ochtend dingen en dan ook Jan maar wakker gemaakt. Om het weer hoef je je bed niet te verlaten. De CV brand weer want het is echt koud.
Gisteravond lang met Jannick gesproken die met een sattelschlepper onderweg was. Hij baalde flink want de A10 was afgesloten en hij moest met een afgeladen vrachtwagen over Pass Lueg. (met 30 /40 km per uur) Met hem gesproken tot hij weer bij het bedrijf in Gröbming was. Dan moest hij nog uitladen verdelen en weer bij andere laden.
De chauffeur van die wagen had 4 uur moeten wachten in Salzburg en kwam daardoor met zijn rijtijden niet uit. Dus Jannick de vrachtwagen gaan halen. Doordeweeks als er geen kinderen zijn geen probleem want Meli is er ook niet. Voor de rest zit hij op kantoor. Het enige wat hij niet doet dat heeft hij ook tegen zijn baas gezegd is disponeren. Daarvoor moet je elke dag tijdens de bespreking aanwezig zijn en dat is hij heel vaak niet. Dus dat is zinloos. Voor de rest heeft hij al van verschillende mensen het werk gedaan. Soms moet hij ook wel eens zeer vroeg weg en dat is meestal niet als de kinderen er zijn. Maar as dinsdag moet hij wel om een nieuwe vrachtwagen ingeklaard te krijgen. Dan moet Oma er om 6 uur uit. Voor een keertje niet zo erg. Ik moet dan ook naar Christine .
Nu aan een bakkie koffie .

Zaterdag 20 april
Ik werd om 7 uur wakker dus dat is weer normaal- Omdanks dat het donker somber en koud was.
Het sneeuwt en sneeuwt en de vlokken worden steeds groter. De familie kwam ontbijten op Meli na die vandaag een cursus bij het RK heeft in Liezen.
Na het ontbijt de Quali kijken van de F1. Helaas de sprint vanmorgen gemist, maar ik heb begrepen dat het ondanks de slechte quali gisteren voor Max hij toch 1 is geworden. Sabrina zit op de grond met de playmobiel en Theresa is verdiept in haar nieuwe Bravo magazin. Ik heb in de tussentijd gedoucht en aangekleed.
Dan ging Jannick zich aankleden en dan ga ik samen met hem zijn nieuwe terrarium ophalen. Die moet voorlopig beneden ergens neergezet worden. Eerst moet er nog een kast gebouwd worden. Maar soms raak je wel eens ergens mee achterop dan je gepland had. Als je beide veel werkt is er weinig tijd voor andere dingen . Jannick heeft afgelopen week weer extreem lange dagen gemaakt.
Dan ging ik met Jannick met de auto naar de dierenwinkel. Jannick heeft een grote auto met zijn Renault espace maar het terrarium ging er niet in. De maten zijn 1.50 m lang en 0.80 m breed en hoog ook 0,80m. Dus met de auto naar IPC daar de auto geparkeerd en met een kleine vrachtwagen terug. Met een lift en een steekkar. Dan heeft hij het met gemak erin gekregen. Thuis even manouvreren maar dan moest het de garage in. met de lift naar beneden en dan schuiven over palletten . Maar dan staat hij in de garage- Dan weer met Jannick de vrachtwagen terug brengen en met zijn auto Theresa thuis opgepikt en naar Weissenbach bij Liezen om haar vriendinnetje op te halen. Al met al waren we 3 uur onderweg .Het vriendinnetje overnacht dan hier . Dus Theresa die zie je het hele weekend niet behalve als ze wat nodig hebben. Sabrina speelt al de hele tijd met van alles en nog wat. In de middag verdwenen ook Jannick en Sabrina naar beneden. Jan zit te slapen in zijn stoel.
Ik ben ondertussen met de was bezig. Was erin en was eruit droger in en droger uit en uiteindelijk alles in de kast.

Ben erg benieuwd hoe dat er straks uit zal gaan zien!