Nederland

Nederland, Rotterdam

Zaterdag
Bij Kirsten en Jeroen op de bank geslapen waar ik ’s ochtends wakker werd van Olivia.
Ik deed de kamerdeur voor haar open en ze vroeg “oma waarom heb je blote benen?”
Dus ik zei haar oma heeft geslapen. Toen vroeg ze me “oma je weet toch dat dit onze bank is hè en geen bed” Ja hoor dat weet oma. Daarna zei ze me en papa wil graag koffie broodjes en een ei. We hebben het over een 2 jarige. Ze heeft me daarna nog aangenaam bezig gehouden met van alles en nog wat. Onder andere kwam ze met een toilettas aan waar ze een mascararoller uithaalde en haar ogen daarmee ging doen. Alleen de onderkant van het borsteltje kwam op de huid onder haar ogen en op haar neus. Ze zag eruit als een kleine indiaan en ik kon alleen maar proesten. Toen er ook nog een schaartje uit de toilettas kwam heb ik het maar afgepakt en terug gedaan. Later bleek dat ze haar eigen mascararoller heeft en dat was niet deze want deze was waterproof.
We hebben gezamenlijk ontbeten en ik heb speculos of iets dergelijks op mijn boterham gegeten een soort speculaasboter, had Olivia ook was wel lekker.
Omdat er opendag bij hen was voor geïnteresseerden in hun huis heeft Kirsten me naar Gouda gebracht en ze bleef zelf ook met Olivia in Gouda .
Ik was bij Peter en Bianca langs geweest maar die waren er niet dus had ik de kleine dingen door de brievenbus gedaan en het jasje voor Nina in een plastic zak aan de deur geknoopt. Daarna heeft Kirsten me bij het WC Bloemendaal afgezet. Ik heb daar heel lekker een frietje gegeten en dan naar Ank en Hans gegaan. Vandaar naar Erna en Manfred in Leiden.