Ga ik een keer fietsen

Oostenrijk, Kleinsölk

Zondag
Mooie blauwe lucht en zonnig, heerlijk in de morgenzon op het balkon gezeten. In de middag mijn fiets gaan proberen, ik ben nog al een oen met schakelen en ik heb nu een 21 schaltung. Naar beneden geen enkel probleem gehad en dan richting Öblarn gefietst en vandaar weer terug. Het enige was dat we tijdens het naar beneden rijden , een tegemoed rijdende auto waar de bestuurder iets anders van aan het doen was en heel erg hard reed in de bocht waar wij ook in zaten compleet op onze kant reed en ons amper miste. Je zag dat hij omhoog kwam en zich te pletter schrok maar dan weet je nog niet hoe wij ons voelden. Ik dacht dat heb ik weer koop ik een fiets word ik een paar honderd meter vanaf ons huis doodgereden. Wat er in een flits niet door je heen kan gaan.
Terug ging goed tot aan de weg naar boven, omhoog komen ging dus gelijk al niet en ik ben afgestapt. Mijn conditie is slecht sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen. Kracht heb ik niet echt en als ik dan zie dat Jan drijfnat was van het naar boven fietsen vergeef ik het me dat het me niet lukte.
Ben lekker bij de bushalte gaan zitten en Jan heeft me opgehaald met de auto. Alle begin is moeilijk en ik heb de afgelopen jaren niet echt meer gefietst. Vind het ook wel eng vooral het naar beneden rijden. Maar het fietsen vond ik heerlijk. Wil ik de komende maanden wel veel gaan doen.
Ben al een paar dagen niet helemaal lekker en heb erg last van mijn maag , de druk erop is heel erg en kan daardoor niet goed eten en heb veel pijn. Ik laat Jannick morgen in Salzburg een afspraak voor me maken.