Wat ik vandaag met geluid heb geen idee.

Om half 8 wakker mooie tijd een beetje tv en dan om half 9 eruit. Gelijk de deuren open want het ziet er naar uit dat het weer warm wordt. We hebben een buurman die geen dag voorbij laat gaan om buiten met mooi weer herrie te maken. Moet hij niet zagen dan moet hij een milimeter van zijn heg halen en moet hij geen tegels snijden dan is het wel wat anders. Vandaag is hij elektronisch aan het schuren gisteren was dat zagen. En hij begint vroeg.
Het was weer een zeer warme dag maar gelukkig ook wind waardoor het een stuk aangenamer was. Eten gemaakt en samen met jan buiten op het balkkn onder de markies gegeten. Ik had nieuwe grote aardappelen dus gevulde aardappels gemaakt (een kruiden creme fraiche vulling) met een salade en met geitenkaas gevulde gehaktschijven. Dat smaakte zeer goed. Zelfs dan moest de buurman nog met lucht iets doen. Vandaag stoor ik me extreem eraan. Hoor ik later bonken en bonken dus een rondje rond het huis maar niets . Ik hoorde boven nog steeds heel luid bonken dus naar de kelder em ja hoor was Ingrid aan het houthakken . Ik heb maar gevraagd of ze er mee wilde ophouden. Ik ben normaal niet zo gevoelig maar vandaag ben ik extreem geluid gevoelig. (en dat zonder gehoor apparaat) Koffie drinken bij Ingrid buiten in de tuin. Het weer verliep maar bleef zeer warm. Overal onweersbuien die je zag hangen maar bij ons scheen nog steeds de zon. Dan om 4 kregen ook wij flinke hoosbuien en koelde het eindelijk wat af. De kinderen kwamen en Jannick en Ingrid gingen erop uit. Een hapje bij Walthers en wat drinken. Wij samen met de kinderen eten en Oma had tosties gemaakt. We moesten nog een beetje op Theresa wachten want die was met Zoe paardrijden. Dan om 8 eerst Sabrina en om 9 uur Theresa op bed. We zijn uiteindelijk in bed wat tv gaan kijken en nadat Ingrid kwam melden dat ze thuis gekomen waren ergens rondom 10 was er ook voor mij rust.