Gemengde gevoelens

8 Dezember
Mariä Empfängnis
Gisteravond/vanmorgen vroeg met mijn zusje Erna gesproken. Ze had geen goed nieuws, de chemo van mijn broer Ruud is niet aangeslagen en de tumor is gegroeid. Er is nu niets meer wat ze kunnen doen. We kunnen alleen maar afwachten , mijn zussen en een vriendin van hem helpen hem waar ze kunnen en tja dan woon je gewoon erg ver weg
Een dag die me altijd bij zal blijven, ik voel me alleen maar verdrietig en weet even niet meer wat ik denk en wat ik voel.
Het nieuws is als een bom ingeslagen en heeft me hard getroffen.
Het is al een hele moeilijke tijd voor me en probeer me elk jaar er weer door heen te slaan maar dat zal nu nog veel moeilijker worden. Ik ben zo intens verdrietig.
Je zou hem willen helpen met wat dan ook maar er is niets wat we kunnen doen.
Jannick en Theresa kwamen mij wekken,Theresa zingt elke dag Zum Geburtstag maar vandaag niet.
Dan opgestaan en we hebben de dag samen doorgebracht. Er waren de hele dag kerst en Disneyfilms te kijken . Jannick vroeg of we wilden gaan eten maar liever afhalen maar toen hij naar de Pizzeria hier belde bleek die vandaag dicht te zijn, dat is altijd op dinsdag. Maar ja vandaag een feestdag dus we dachten, maar fout gedacht. Uiteindelijk viel de keuze op de Griek in Irdning en dan werd het wel avondeten want die ging pas om 17 uur open. Ingrid zou om half 5 ongeveer thuis zijn dus kunnen we gezamelijk eten. Ik wilde liever eten halen en thuis eten, voor Theresa ook beter dus zijn ze nu eten halen.
Van Ingrid een heerlijke zelfgemaakte Himbeeretorte gekregen, een heerlijke douchezeep van Weleda, een mooie beker en een erg lieve kaart. Jannick is het eten gaan halen en van Theresa vanmorgen een grote kabouter. Ik had van Berti al Lindt chocola gekregen, van Jan een USB stick 64 gig kan ik tenminste wat opzetten. Best verwend dus. Wel gelachen om Theresa want die ging de douchecreme in de badkamer zetten, ze kwam langs Jan steekt haar vingertje hoog en zegt alleen van Oma , OOOOPPPPPAAAAAAA!
De tafel gedekt en nu wachten dat ze terug komen.

Het eten was bijzonder goed en meer dan genoeg. Ik had nog een flesje Retzinawijn en een fles Frizzante. We waren klaar met eten, toen ging Theresa toch nog zum Geburtstag zingen en daarna vroeg Theresa of ze naar bed mocht. Toch nog een fijne dag gehad. Ik had een 68 feliciaties op Facebook .