Hoogzomer

Oostenrijk, Liezen

Opnieuw prachtig warm zomerweer met 26 graden. Al vroeg op pad want ik moest voor mijn mammografie naar Liezen. De rest van de dag geplette en zere borsten. Het was al zo warm dat we om 10 uur in een shirtje en korte broek daar rond liepen. Dan de stofzuiger voor Annemarieke gekocht en geen idee maar kreeg korting en dus was hij best goedkoop. Nog iets ruilen voor Ingrid dat lukte ook en weer terug naar huis. Dus eigenlijk heel snel al mijn dingen voor elkaar. Zag dat in de nieuwe Eli (Einkaufzentrum Liezen)de apotheek al geopend is er volgen vanaf nu meer winkels maar de officiele opening is over 2 weken of zo. In de Arcade zijn ook al nieuwe winkels geopend in de panden van de weg getrokken winkels.
Middageten en even Ingrid geholpen want die kreeg een plantenbak niet van het balkon geschroefd. De houtenbakken zijn allemaal erg slecht en nu zijn ze van het hele huis af en Ingrid heeft vanmiddag al een auto vol weg gebracht. Er stond achter het huis een oude vuilnisbak bleek de bodem eruit te zijn dus die kon ook gelijk weg. We zijn al 2 1/2 jaar heen en weer aan het rijden naar de stort. Maar ja je moet eerst alles ontmantelen voor je weer kan gaan opbouwen.
Vanmiddag ben ik weer met Jan mee gegaan naar Schladming nog wat inkopen gedaan en op mijn gemak terug gelopen . Jan had me ondertussen al gebeld en gewaarschuwd dat de weg vanaf de brug tot
bij de tennisvereniging opgebroken lag en er geen voetpaden waren. Maar ik kwam er over heen met mijn karretje en Jan belde dat hij al klaar was en heeft me opgepikt.
Weer een heerlijke dag was het vandaag weer.

Op de valreep een mailtje van Danielle dat ze een houten zitbankje heeft met bergruimte en Nederlandse en Duitse kinderboeken. Of ik het hebben wil, nou daar ben ik weer helemaal blij mee.