Amadeus wil bouwen.

Vanmorgen normale tijd wakker en heerlijk een poos tv kijken, ontbijtje in bed en dan eruit en de rest gedaan.
Erna van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijn weekend.
Het heeft geregend en het is nog behoorlijk bewolkt maar was toch al om 9 met een 19 graden niet koud. Jannick had gisteren karnemelk meegenomen van zijn werk en die was erg lekker een milde smaak. Jan hoeft het niet maar ik vind het wel lekker met dit warme weer. Hij heeft zelf ook meestal wel een voorraad toetjes en de kinderen zijn daar erg blij mee. Als op zijn werk de voorraad niet weg is voor de uiterste verkoopdatum gaat het er allemaal uit. Veel gaat ook naar de Caritas die het weer verdelen over daklozen tehuizen enz.
Veel producten kan je nog dagenlang probleemloos eten. Jannick eet ook 2x per week op zijn werk warm. Meli eet vaak op het ziekenhuis.
Aangezien voor vanmiddag slecht weer was aangezegd ben ik in de morgen naar de Bipa gelopen om fotos af te drukken. Jan hobbelde mee en dan nog even naar de unimarkt maar die hadden niet wat ik wilde dus nog even naar de spar gelopen. Dan weer terug gewandeld. Middagezen gemaakt en samen met Jan gegeten. ik had bloemkool en aardappeltjes met gehaktballen maar het smaakte mij niet. Later op de middag aatdbeien gegeten die gaan altijd.
Het werd steeds donkerder en eind van de middag kwam er onweer en regen. Alle deuren open en dat bracht verkoeling. Het is nu 17 uur en nog geen kinderen.
Ik had het nog niet geschreven of ze waren daar. Alle deuren dicht gemaakt want de wind was nu wel heftig.
Amadeus wil in de tuin van hen achter onze buren en naast onze buren 2 blokken woningen bouwen 6 en 10 woningen. De horing is de 20e. juli. ter plekke. Daar gaat een deel van ons vrije uitzicht en wij willen geen uitgangen aan ons straatje dan krijg je dus ook al het verkeer .
Afwachten maar. Maar het is wel een beetje veel.