Een van alles en nog wat dag

Half 8 wakker en een rondje ontbijt tv en dan gaan douchen. Het was gelijk al vrijwarm met 21 graden dus het wordt vast weer erg heet. Zo eerst maar eens de administratie gaan doen en hopen dat de printer het wil doen want ik blijf problemen houden. Dan wat afspraken maken oa dat ik naar de kapper wil als Jan naar de Dopplerkliniek moet. Dus vanmorgen ben ik wel bezig. Geen zin maar het moet.
Maar zie pauze voor mij want Jannick kwam koffie drinken. En daarna ging hij weer en omdat ik al enige dagen problemen met mijn pc heb en ik niet kon inloggen op onze familie agenda moest ik Jannick bellen om te vragen om de paswoorden. Die zei ok ik kom wel even kijken. En zie na enige tijd had hij van alles weer werkend en het schijnt in de cookies te hebben gezeten. Ik moet nu waarschijnlijk eenmalig overal opnieuw inloggen . Nu kwart over 11 en dan toch maar aan het werk.
Middageten kliekjes en nog biefburgers erbij gebakken, Samen met Jan gegeten en zo van alles en nog wat dag. De andere dingen die ik wilde doen niet allemaal gelukt. Morgenochtend nog een keer proberen.
Eind van de middag sloeg het weer om, het was een zeer hete dag met ruim boven de 30 graden.
Mijn voet wil niet echt slinken en ik heb zelfs dikke blauwe tenen. Dus veel omhoog en smeren met arnica.