Sabrina ziek

Vanmorgen was ik om half 6 wakker even eruit en nog een half uurtje terug tot de wekker ging. Ik zette de babyfoon aan en ik hoorde het al die kon gelijk weer uit. En daar was Ingrid al met de kinderen. Ingrid ging en ik Sabrina aankleden en Theresa doet dat allemaal zelf. Dan eten gemaakt voor Sabrina en voor Theresa. Dan konden ze nog even tv kijken en om kwart over 7 ging Theresa op weg naar school met Jan. Dan om kwart voor 8 ging Jan op weg met Sabrina. Ze moesten wel met de kinderwagen want ze gaan vandaag aan de wandel op de Kiga. Maar het was bitterkoud in de morgen, het vriest nog steeds elke nacht een aantal graden tot min 7. Toen Jan op weg ging met Sabrina ben ik gaan douchen en aankleden. Het werd buiten nu licht en de zon kwam vol door. Strak blauwe lucht en alles wit van de vorst.
Jan ging Sabrina halen en liep dan eerst Theresa tegemoed en dan naar de Kiga. Ik was ondertussen eten aan het maken stamppot andijvie met gehaktballen. Dan met zijn allen gegeten. In de middag hebben de kinderen van alles en nog wat gedaan en Sabrina is om half 4 in slaap gevallen. Ze is niet helemaal fit .
Ik had een poosje met Angela gebeld, ik had een bol bon aan haar gegeven maar ze wilde het gebruiken en dan gaf het aan een nummer te weinig dan bleek dat je er een 0 voor moest zetten en toen gaf het aan dat de bon niet geldig is. Dus Squla aangeschreven en nu afwachten wanneer er antwoord komt.
Een beetje rommelige dag en om de een of andere reden ook vermoeiend. Het is nu half 5 dus we moeten nog even maar het dipje is er.
Een beetje laat was Ingrid maar het ging Sabrina weer wat beter. Ik had Ingrid gezegd dat Sabrina wel heel erg koud van de Kiga gekomen was. Jan zei ze waren buiten. Blijkt dat ze minimaal 1 1/2 uur buiten waren geweest en dan nog met de kinderwagen naar huis en het was bitterkoud ook al scheen de zon. Kinderen die zich bewegen hebben geen probleem maar Sabrina zit alleen maar en ze houdt haar verlamde zijde niet warm
Dus Ingrid zei Hannelore was er vandaag niet en die jonge meid heeft ze niet allen. Ze wijst zo met haar hand tikkend op haar voorhoofd en zegt bij Hannelore gebeurt dat niet. Maar Sabrina hoort mee en slaat ook op haar voorhoofd maar verbindt het aan Hannelore dus als je nu de naam Hannelore laat vallen tikt zij op haar voorhoofd. We hopen dat ze het vergeet.
Theresa heeft al vast eentje gekleurd voor Sabrina en die hangt al aan het raam.

Sterkte! Hoop dat Sabrina snel weer opknapt. Leuk kleurplaat.