Ook jan gevloerd

Gisteren bleek dat eigenwijze Jan toch het bed moest opzoeken. Hij heeft nooit wat, geeft nooit toe en luisteren naar goed raad nou nee. Vanmorgen dus eerst samen naar de huisarts want ik blijf erg benauwd en heb vannacht tussen 12 en 4 uur opgelopen. Dus bronchitus bij mij wat ik allang niet meer had en Jan moet gewoon naar zijn lijf luisteren en gewoon zijn bed opzoeken. Waarschijnlijk op zijn hoogtepunt en vanaf nu weer beteren. Ik heb puffers gekregen en ik hoop dat ik eindelijk een nacht kan slapen. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina en liet haar bij mij toen ze Theresa ging halen. Ik soep voor Jan gekookt en ik ben bij ngrid gan eten. Dan is Theresa gezellig met mij naar boven en ze heeft de dvd van Ik mik lorreland gekeken. Ze vindt het machtig interressant en probeert nu ook de letters te maken . Ze kan nu " ik" en "theresa" lezen en schrijven. Ze heeft een Zwitsalboek en ze snapt nu dat er steeds theresa staat en ze kan ook ik vinden.Ze at vanavond ook een bak soep weg wat wel fijn is want ze is nog steeds een half kilo lichter dan voor ze ziek werd.
Ze geniet van het naar de Kiga gaan. Weekend druk dan is Dominik er ook weer. Ik heb vanmiddag nog een album in elkaar gekregen en met die super actie van happy foto een album 100 bladzijden voor 20 euro. Het zijn leuke cadeautjes, 1 voor Pasen had ik al voor Ingrid en eentje voor Jannick, en een voor haar verjaardag . Dat is geen duur cadeau maar wel heel heel veel werk.