Wat een blubberweer

Vanmorgen vroeg wakker en in bed op Sabrina gewacht. Het is zo koud en nat. Dan kwam Ingrid terug en eerst koffie gedronken. Daarna ben ik gaan douchen.
Het voelt deprimerend en doet pijn als je kinderen vergeten dat ze een moeder hebben. De verwijdering steeds groter wordt. Uit het oog uit het hart is schijnbaar zelfs in tijden van internet telefoon en overal bereikbaar nog steeds oprecht.
Het weer helpt ook niet om me beter te voelen. Koud nat mistig. Ik houd me vast dat het betere weer eraan komt . Na de Ijsheiligen de laatste as woensdag wordt het beter weer met in het weekend zelfs warm. De weersverwachting voor onze vakantie ziet er super uit. Voor morgen sneeuw tot op 500 m.
Het wachten op de operatie van Sabrina is slopend.
Een echte maandags gevoel dus.
De dag op mijn gemak doorgekomen dankzij de chocolade van Jannick .
Ingrid ging vanmiddag met de kinders naar Julia in de Sölk . Dus die kwamen ook niet voorbij , pas aan het einde van de middag en dan ook echt de een na de ander ook Jannick. Jannick zou morgen op de Dachsteinstrasse moeten werken dus ik zei hem ze geven sneeuw op . Tja dan moet hij wat anders gaan doen.