Bloedheet

Samstag 6.Juni
Hete nacht en al heel snel dus ook bloedhete dag. Te heet om buiten ze zijn, gelijk in de morgen het zonnescherm uit . Alle was gedaan was een beetje meer omdatz ik wat extra dingen gewassen heb , matrashoezen, kussens ,dekbed , kussenslopen van de bankkussens, het gewone beddegoed enz.
Alles klaar op 1 dekbed die nog buiten hangt.
Ingrid is heel hard bezig de afstelruimte beneden leeg te halen, die stond helemaal vol maar daar komt de pelletopslag want de ruimte die we dachten is te klein. Ze vindt van alles terug omdat er ook gewoon dingen na de verhuizing zijn neergezet en er kan als nog heel veel weg. Had ik zelf allang gedaan maar Ingrid bewaard graag veel dingen. Vind het zonde van de ruimte en als het er na meer dan een jaar nog staat, je er geen bestemming voor hebt en je het eigenlijk niet kan gebruiken dan is voor mij de keus duidelijk. Wordt weer heel wat keertjes heen en weer rijden naar de vuilstort en de Caritas. Dan moet er een groot deel van de vloer gedicht worden want het was de aardkelder. Er staan hele grote kasten in die nog van de vorige eigenaar waren zien er niet uit en allemaal verschillend dus die mogen uit elkaar gehaald gaan worden door Jan.
Er staat nog veel troep van Jannick maar dat moet hij zelf bepalen wat daar mee moet.
Jan heeft vanmorgen al een deel van de bewaarspullen, babyspullen enz. Naar boven gezeuld en er moet nog veel meer naar boven. Morgen weer een dag.
Vanmiddag heb ik voor Diane en Jordy onderdak bij de buren geboekt voor de trouwerij dus lekker dichtbij. Ze komt dan op donderdag al en gaat maandag weer weg.
Tussen de middag hoorden we sirenes en claxoneren en later nog meer maar Jannick wist te vertellen niets aan de hand er trouwt een brandweerman.
Jannick was vanmorgen al heel vroeg weg want er is vandaag Frühlingsfest van het RK.
Wij zijn niet gegaan was me veel te heet vandaag. Ingrid is ziek gemeld dus die kon niet gaan.
Laat in de middag met Jan nog wat boodschapjes gehaald en het was me nog steeds te heet. Ze geven wel tropische buien op , we wachten maar af .
We gaan zo lekker chocofondue op het balkon doen, ik heb banaan, aarbeien en ananas daar moeten we het dan maar meedoen.