Rondje Ramsau

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Het was gelijk alweer een mooie en zonnige dag, op het balkon werd het zelfs 27 graden en ik zag dat het vanmiddag in de schaduw in Schladming 17 graden was.
Vanmorgen samen met de familie van beneden de RTL gekeken, na de eerste run stond Hirscher op de eerste plaats en na de 2e won hij dus met een voorsprong van bijna 2 seconden op de nr. 2. Geweldige prestatie, gisteren bij de dames won Fenninger ook voor Oostenrijk.
In de middag wilde ik naar de sneeuw, ik houd van zonnig en warm en dan in de sneeuw.
We reden naar Ramsau waar nog wel sneeuw was maar ook al hard aan het weg smelten. We kwamen Reini van Fit en Fun tegen die er erg goed uit zag. Even bij gekletst en terug na eerst een rondje Ramsau gedaan te hebben. We kwamen gelijk thuis met de rest van de familie die in Irdning naar het Backhendlfest in Irdning waren geweest. De walm van de gegrilde kippen en de frituur hing wijd om hun heen.
Jan heeft selfies van ons gemaakt maar ik kon mijn ogen niet open houden door de zon en ik had geen zonnebril mee.