Het is weer zondag

Vanmorgen pas rond 8 wakker en tot 9 in bed tv en dan eruit. We zaten Kitzbuhl te kijken en dat was spannend. Theresa kwam boven en die zei. Pap is er niet, Mama weet niet wat ze wil eten en koken, en ik wil eigenlijk met de computerspellen. Ik zei haar aan de eerste 2 kan ik niets doen maar ik kan wel de spelcomputer weer neerzetten. Er is nu plaats op de kinderkast dus alles opgezocht. Jan alles aangesloten want ik ben een no go met snoertjes en stekkertjes. Theresa gelukkig met de zeer oude Supernintendo en de bakken met spellen. Ze is zeer ongeduldig en denkt dat je alles zo kan doorlopen .
Dan ben ik maar beneden gaan vragen of Ingrid dan geen koffie wil komen drinken. Dus ja , Sabrina met haar speelgoed op de vloer en wij aan de koffie. Ingrid is gaan koken daarna en wij konden beneden meeeten. Ik ben dan even naar boven gegaan om een was uit de droger op te ruimen en de andere was er weer in te doen. De grote lakens had ik buiten gehangen dus binnen gehaald en snel daarna weer droog. Weer naar beneden gegaan waar Jan aan de koffie zat en ik ging met Ingrid Theresa en Sabrina mensergerjenieten. Sabrina gooit zelf de dobbelsteen en wij zetten de rest. Ingrid heeft gewonnen ondanks dat we haar flink gejaagd hebben.
Dan weer naar ons zelf en Theresa ging weer pc spelen en wij de 2e doorgang kijken. Ik hoorde Jannick thuis komen dus ik zei tegen Theresa nu kan je Papa gaan vragen. Die kwam weer boven met Sabrina die weer ging spelen en hij met Theresa achter de Nintendo. Na verloop van tijd was iedereen weer verdwenen .
Nu ga ik zo met Jan samen lkker aan de kaasfondue , weekend weer voorbij.
Het weer was vandaag grauw en kil.
Marjanne jouw kaart staat op 28 december dus gekomen.
Annemarieke ik moest nu 10 Euro aan de huidige provider geven dan kon ik het nummer meenemen naar de nieuwe. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn welke handy ik heb genomen , het is de Galaxy S10e. Ik had er 2 uitgezocht de andere was de grotere Galaxy 70 .Ik ben gegaan voor het stof en waterdicht van de S10e en de sterke Leistung . Ik had Theresa aangemeld voor 8 Februar dan is de Blue Tomato Kids Snowboard Day. Er konden maar 40 deelnemen
Gisteren zei Bernd oh er is iets leuks voor de meiden en toen bleek Zoe ook aangemeld te zijn (die kan al wat boarden) Dus ik vroeg hem ja maar ik heb nog niets gehoord en hij wel dus. Ingrid gaan bellen en het kon zijn dat het vol was maar dan kon ze alsnog aanmelden want er was een leraar bij gekomen. Thuis gekomen gaan kijken en de mail was binnen dus Theresa mag ook. Ze krijgen het materiaal in bruikleen van Blue Tomato en als je geen skipas heb ook de liftkaart . Dan gaan ze het op de Planai leren. Toen ik het las dacht ik gelijk dat is leuk een hele dag boarden , je moet alleen het middageten in een hut daar betalen. Ik ga denk ik mee naar boven kan ik fotos maken en kijken en kunnen we samen eten.